اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960727264877712

معرفی ادکلن های لوکس و گرانقیمت مردانه دنیا به همراه قیمت

کد: 13960727264877712

https://goo.gl/UF3tBV

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه ثابت شده است که افراد خاص حاضرند برای اینکه از دیگران متمایز باشند مبالغ زیادی بابت ادکلن خود بپردازند. آیا شما هم حاضرید مبلغی گزاف بابت ادکلن بپردازید؟

معرفی ادکلن های لوکس و گرانقیمت مردانه دنیا به همراه قیمت
گران قیمت ترین ادکلن مردانه جهان

حالا نوبت به معرفی گران ترین عطر مردانه جهان می رسیم ادکلن Clive Christian Imperial Majesty به قیمت 435 هزار دلار .

ال سی کالا امروز قصد دارد به معرفی 10 ادکلن گران قیمت دنیا بپردازد.

1- Ambre Topkapi 60 ml به قیمت 250 دلار. رایحه‌ای است که به ویژه برای مردان طراحی شده است و  مواد تشکیل دهنده آن شامل ترنج، گریپ فروت، آناناس، خربزه، دارچین، هل، مهره دار، زنجبیل، ریحان، آویشن، اسطوخدوس، خزه بلوط، سبیل، چوب صندل، چوب قرمز، چرم، چای دارجلینگ، عنبر، مشک، وانیل، یاسمن هستند.

2- Clive Christian 1872 Perfume Spray به قیمت 300 دلار. عطر ترکیبی از گل های گیاهی، گل، چوب، شیرین، تند و مرکبات است که باعث می‌شود عطر و طعم برای مدت طولانی طول بکشد.

3- C for Men Clive Christian به قیمت 350 دلار. با ترکیب برگ سبز، لیمو، گل یاس، گل رز، جو، منجوق و تنکا ایجاد می‌شود.

4- Annick Goutal Eau d’Hadrien با قیمت 441 دلار. مواد تشکیل دهنده‌ای که از آن عطر ایجاد می‌شود، لیمو سیسیلی، گریپ فروت و سایپرس هستند.

5- Clive Christian No. 1 به قیمت 2000 دلار. این بطری از کریستال ساخته شده و عطر ترکیبی از آهک، گریپ فروت، یاسمن، گل رز، چوب صندل، یلانگ ییلنگ، هل خوک، ماکارونی، پاپی قرمز و سایر رایحه‌ها است.

6- Caron Poivre به قیمت 1000 دلار. این بطری از کریستال باکات ساخته شده است. عطر با ترکیبی از رایحه های تند فلفل قرمز و سیاه، میخک، گل رز، اسطوخدوس، لیلی دره، چوب صندل، گچ، سدر، تونکا، مشک و سایر ادویه‌ها ساخته شده است که برای مردان و زنان مناسب است.

7- Lalique for Bentley Crystal Edition به قیمت 4600 دلار. بنتلی که یک نام تجاری ماشین است، این عطر را تولید می‌کند. این عطر برای مردان ساخته شده است و  ترکیبی از چوب، چرم، سدر و پچولی است.

8- Paco Rabanne 1 Million 18 Carats – LUXE Edition Perfume به قیمت 57 هزار دلار. محافظ عطر بسته‌ای است که با یک طلای 18 و کریستال به علاوه بطری که از طلا و یک الماس ساخته شده است تشکیل شده است. رایحه ترکیبی از رایحه گل رز نارنجی، دارچین، نعناع، چوب سفید، کهربا و ادویه‌های دیگر است که باعث بوجود آمدن تنوع رایحه می‌شود. بطری 100 میلی لیتر و قیمت 57000 دلار است.

9- Gianni Vive Sulman Parfum VI به قیمت 89 هزار دلار. این عطر مایکل جکسون بود. عطری که در بطری از چوب و طلا ساخته شده است و کلیدی از طلا، الماس و روبین‌ها به علاوه یک الماس دارد. عطر ترکیبی از یاسمن، گل رز و سایر مواد طبیعی از دستور العمل‌های باستانی است.

10- Clive Christian Imperial Majesty به قیمت 435 هزار دلار. حالا نوبت معرفی گران‌ترین عطر جهان برای مردان می‌رسد. هزینه‌ی بالا نه تنها به دلیل عطر و بوی منحصر به فرد است، بلکه بطری خاص این ادکلن در قیمت آن خیلی تاثیر گذار است. این رایحه در یک بطری کریستال باکارت با الماس سفید و یک قطعه طلای 18 عیار در اطراف گردن بطری قرار داده شده است. بطری 500 میلی لیتر (17 اونس) است و با مخلوط کردن نت‌های چوب سدر، لوبیا تنکا، هل نارنگی، پرتقال ماندارین و سایر نت‌های خاص که بسیار نادر و با ارزش هستند، ایجاد می شود. این واقعا یک عطر لوکس و سلطنتی است که فقط 10 بطری از آن در سراسر جهان برای مردان موجود است. 

منبع : فروشگاه ال سی کالا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس