اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265857671

معرفی ابزارهای کاربری حرفه ای سرویس ایمیل سازمانی آیسوارپ

کد: 13960806265857671

https://goo.gl/yJWmra

، تهران , (اخبار رسمی): سینک وایرلس ایمیل، تقویم، دفترچه‌تلفن، فعالیت‌ها و یادداشت‌ها به تمامی گوشی‌هایی که آخرین نسخه Exchange ActiveSync را دارند و همچنین پشتیبانی داخلی از سینک با مک به همراه نرم‌افزار اختصاصی تنظیم OS X از خدمات ایمیل سرور آیسوارپ است.

معرفی ابزارهای کاربری حرفه ای سروریس ایمیل سازمانی ایسوارپ
معرفی ابزارهای کاربردی سرویس میل فارسی ایسوارپ

کلاینت دسکتاپ آیس وارپ، یک نرم‌افزار کامل برای استفاده از ایمیل در ویندوز است که بسیار مدرن بوده و رابط کاربری آسانی دارد.

اطلاعاتتان با شما جابجا می‌شوند:

پشتیبانی رسمی از تکنولوژی ثبت شده اکتیوسینک شرکت مایکروسافت، باعث می‌شود که اطلاعاتتان بدون مشکل بر روی پلتفورم‌های موبایل ویندوز، ios (آیفون و آیپد) و اندروید PUSH شوند. کاربران موبایل بصورت زنده به اطلاعات شخصی و مشترک (به همراه GAL) دسترسی خواهند داشت.

 

طراحی شده برای B.Y.O.D. ‌:

Soft Wipe - از راه دور کلیه‌ی اطلاعات سازمانی کاربر را بدون ریست کردن به حالت اولیه و پاک کردن اطلاعات شخصی کاربر، پاک می‌کند.

 

مدیریت مرکزی‌:

مدیر سرور می‌تواند به راحتی کلیه‌ی ابزارهایی را که به سرور متصل هستند از یک نقطه مدیریت کند و سیاست‌گذاری کلی برای تمام گوشی‌ها و یا یک برند خاص تعیین کرده و از راه دور اطلاعات گوشی را پاک کند.

 

کنترل و مدیریت (ABQ)‌:

قوانین اجازه، بلاک، قرنطینه (Allow/Block/Quarantine) و همچنین اجازه‌ی فیلتر کردن یک گوشی و یا نوع خاصی از گوشی را به شما داده و شما می‌توانید یک گوشی را قرنطینه کرده و یا اجازه اتصال به سرور را به آن ندهید.

 

SmartDiscover:

هنگام تنظیم یک گوشی و یا اکانت جدید، کاربران فقط نام‌کاربری و رمز خود را وارد کرده و smartDiscover سایر موارد فنی را بطور اتوماتیک برایشان انجام می‌دهد.

 

دسترسی آفلاین به کلیه اطلاعات در اوتلوک:

کلیه اطلاعات خود را اعم از قرار جلسات، دفترچه تلفن، فعالیت‌ها، یادداشت‌های گروه‌ها، فایل‌ها، پوشه‌های عمومی و خصوصی به همراه قوانین و زمانبندی را با اوتلوک سینک کنید.

 

افزونه جهت سینک با اوتلوک:

افزونه سینک با اوتلوک، کاملا برای محیط اوتلوک طراحی شده است و در منوی مربوط به خود در اوتلوک قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این افزونه، تنظیمات مربوط به اکانت خود از جمله پاسخ‌دهی اتوماتیک، فورواردر و قوانین سمت سرور را، مستقیما از داخل اوتلوک تغییر دهند.

 

مدیریت از راه دور:

تنظیمات مربوط به این افزونه، دارای مدیریت مرکزی است و می‌تواند توسط مدیر بر روی سیستم کاربران اعمال شود. این امکان باعث راحتی نصب و مدیریت در مقیاس‌های بزرگ می‌شود.

 

استفاده از پروفایل‌های فعلی:

افزونه‌ی سینک با اوتلوک می‌تواند پروفایل‌های فعلی را پیدا کرده و به آن‌ها متصل شود. این امکان هنگام انتقال اطلاعات به سرور ابری بسیار کاربردی است. با استفاده از ترکیبی از POP, IMAP و پوشه‌های شخصی، این افزونه به پروفایل فعلی متصل شده و یا پروفایل جدید ایجاد می‌کند.

 

شبکه‌های اجتماعی:

با مخاطبین خود توسط مسنجر تعبیه شده داخلی ارتباط برقرار کنید. فایل ارسال کنید، شکلک بفرستید و یا با کاربران شبکه‌های دیگر پیام رد و بدل کنید. همه این‌ها توسط مسنجر داخلی نرم‌افزار کلاینت آیس وارپ.

 

رابط دسکتاپ آیس‌وارپ - استفاده بهینه از ایمیل‌:

کلاینت دسکتاپ آیس وارپ، یک نرم‌افزار کامل برای استفاده از ایمیل در ویندوز می‌باشد که بسیار مدرن بوده و رابط کاربری آسانی دارد.

جایگزین اوتلوک (OutLook  )

مانند اوتلوک، کلاینت آیس‌وارپ از چند اکانت همزمان پشتیبانی می‌کند، اطلاعات را بصورت آفلاین ذخیره می‌نماید و بطور کامل از سرویس‌های عمومی مانند جی‌میل، یاهو و اوتلوک پشتیبانی می‌کند.

انتقال اطلاعات از کلاینت فعلی شما:

اطلاعات فعلی خود را بدون دردسر از نرم‌افزارهای متداول شامل اوتلوک مایکروسافت، اوتلوک اکسپرس، ویندوز لایو، Thunderbird، The Bat! و غیره منتقل کنید.

پشتیبانی از چند اکانت همزمان:

برای استفاده کنندگان حرفه‌ای از ایمیل که دارای چندین اکانت می باشند، هیچ نرم‌افزاری بهتر از نرم‌افزاری که دارای قابلیت های لازم و رابط کاربری ساده باشد نیست.

جستجو و تاریخچه:

هر ایمیل، رویداد، شخص یا پیوست را با استفاده از جستجو در چند ثانیه پیدا کنید. هر گونه ارتباط با مخاطب و ایمیل در تاریخچه آن مخاطب لاگ گرفته می‌شود.

 

آماده اتصال به نرم‌افزارهای مک:

آیس وارپ از نرم‌افزارهای پیش‌فرض OS X که به نرم‌افزارهای کلیدی روزانه کاربران تبدیل شده‌است، پشتیبانی می‌کند.

 

ایمیل‌ها و پیام‌های خود را سینک کنید:

علاوه بر ایمیل، نرم‌افزار پیام رسانی OS X و مسنجر آیس‌وارپ کاملا سازگار هستند. این سازگاری باعث به اشتراک‌گذاری داخلی امن پیام‌ها، فایل‌ها و وضعیت کاربران می‌شود. کاربرانی که در آیس وارپ ایجاد می‌شوند بطور اتوماتیک به لیست مسنجر اضافه خواهند شد.

 

مخاطبین و تقویم‌:

همه رویدادها، یاد‌آوری‌ها و دعوتنامه‌ها بین آیفون، مک و رابط وب شما سینک خواهد شد. همچنین دفترچه تلفن موبایل و رابط وب شما در نرم‌افزار مخاطبین OS X نمایش داده خواهند شد.

 

تنظیم کننده OS X:

تنظیم کننده OS X، نرم‌افزاری جهت سهولت بخشیدن تنظیم نرم‌افزارهای ایمیل، پیام‌رسانی، تقویم و مخاطبین که توسط اپ‌استور مک در دسترس هستند، است. این نرم‌افزار از OS X 10.6 تا آخرین نسخه OS X 10.10 Yosemite را پشتیبانی می‌کند.

 

سوال فنی دارید؟

جهت دریافت پاسخ سؤالات خود در خصوص ایمیل سرور آیسوارپ، ایمیل سرور اکسیژن، ایمیل سرور اکسچنج، ایمیل سرور چاپار و سایر میل سرورهای موجود در بازار به وبسایت " میل اکسپرت " مراجعه کنید:

https://www.mailexperts.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]