اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960815267067671

حمله باج افزاری جدید به کاربران با نام Bad Rabbit

کد: 13960815267067671

https://goo.gl/WPvhdJ

، تهران , (اخبار رسمی): باج افزار نوظهوری که این روزها در مورد آن بسیار صحبت می‌شود، Bad Rabbit نام دارد. وب‌سایت Darknet در بخش معرفی باج افزارهای، آن را با نام خرگوش بد معرفی کرده و در مورد این باجگیر جدید توضیحاتی به شرح زیر داده است. برای رمزگشایی خرگوش بد، هیچ راه حلی به جز داشتن کلید رمز، وجود ندارد.

حمله باج افزاری  جدید به کاربران با نام  Bad Rabbit
حمله باج افزاری جدید به کاربران با نام Bad Rabbit در حال توسعه است و امنیت جهانی را تهدید می کنذ!

در سال جاری دو باج افزار خطرناک به اسامی wannacry و ExPetr حملات گسترده و بزرگی را علیه کاربران تدارک دیدند و ظاهرا اینطور به نظر می‌آید که حمله سوم نیز در حال وقوع است

در سال جاری دو باج افزار خطرناک به اسامی wannacry و ExPetr حملات گسترده و بزرگی را علیه کاربران تدارک دیدند و اینطور به نظر می‌آید که حمله‌ی سوم نیز توسط خرگوش بد در حال وقوع است! چیزی که تا به حال مشخص شده این است که باج افزار مذکور، سیستم‌های زیادی  را در کشور روسیه آلوده کرده است و ظاهرا این روند همچنان در حال تداوم است.  افراد مجرمی‌ که تولید کننده و توسعه دهنده‌ی باج افزار Bad rabbit هستند برای بازگرداندن فایل‌های قربانبان خود، 0.05 بیت کوین معادل تقریبا 300 دلار آمریکا تقاضای باج می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده، حمله بدین  شکل انجام می‌شود که قربانی فایل نصب نامعتبر و غیراصلی از نرم افزار Adobe Flash را از سایت آلوده دانلود کرده و سپس با اجرای فایل EXE خود را آلوده می‌کند.

تحقیقات بیشتر و دقیق‌تر مشخص کرده است که تعداد زیادی از سایت‌های آلوده شناسایی شده، مربوط به  سایت‌ها و رسانه‌های خبری هستند. همچنین متخصصان امنیتی به شواهدی دست پیدا کرده‌‌اند که نشان می‌دهد حمله‌ی BAD RABBIT و ExPetr Attack که در ماه ژوئن اتفاق افتاده‌اند به یکدیگر مرتبط هستند و براساس بررسی‌های صورت گرفته،  کدهای مخربی که در BAD RABBIT استفاده می‌شوند قبلا در باج افزار ExPetr استفاده شده‌اند.

هشدار مهم و جدی به کاربران:

کارشناسان و متخصصان امنیتی اعلام کردند که برای رمزگشایی از فایل‌های آلوده شده هیچگونه راه‌حلی به جز در اختیار داشتن کلید رمزگذاری وجود ندارد.

 

“ آنتی ویروس جی دیتا با بکارگیری هوش مصنوعی قدرتمند راه حلی مطمئن جهت مقابله با انواع باج افزار است “

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرسس ایرانیان

شرکت آرسس ‌ایرانیان ( Arses Iranian ) با بیش از 15 سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاش نموده است تا برپایه تکنولوژی روز دنیا، برترین نرم‌افزارهای مورد نیاز مدیران IT را گردآوری نماید. بمنظور آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات آرسس، می توانید بروشور مورد نظر را از سایت دریافت فرمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]