اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960908269677712

بهترین ادکلن زنانه برای فصل سرد چیست؟

کد: 13960908269677712

https://goo.gl/wJ99uP

، تهران , (اخبار رسمی): عطر زنانه‌ی فلاور بمب ویکتور اند رالف (Viktor & Rolf Flower Bomb) مناسب تمام فصول به جز تابستان است. این عطر دارای رایحه‌ی گرم و شیرین و رایحه‌ی نخستین‏ ترنج، چای، اسمنتوس و رایحه‌ی میانی‏ گل یاسمن، مانگا، رز، گل ارکیده، شکوفه پرتقال و رایحه‌ی پایه‏ نعناع هندی، مشک است. این عطر مناسب فصل سرد است.

بهترین ادکلن زنانه مخصوص ماه های سرد سال
بهترین ادکلن زنانه برای فصل سرد چیست؟

عطر Flowerbomb عطری شرقی و گلی با رایحه گرم و انرژی بخش است ،غیر منتظره ازهزاران گل منجر به عطر فوق العاده زنانه، شیرین وخوشمزه شده است،عطری با طراحی شیشه شیک و زیبا که به شکل یک نارنجک است .

عطر زنانه‌ی فلاور بمب ویکتور اند رالف (Viktor & Rolf Flower Bomb 100ml EDP)، محصول سال 2005 و برنده‌ی جایزه‌ از FiFi برای بهترین کمپین تبلیغاتی 2006 شده است.

عطر Flowerbomb برند ویکتور و رولف عطری شرقی و گلی با رایحه گرم و انرژی بخش است. Flowerbomb یک دسته‌ی گل انفجاری است؛ این بوی غیر منتظره از هزاران گل، عطری فوق‌العاده زنانه، شیرین و خوشمزه را ساخته است. عطری با شیشه‌ای شیک و زیبا که به شکل یک نارنجک ساخته شده است.  این شیشه در سال 2005 توسط Olivier Polge، کارلوس Benaim، Domitille Bertier و دومینیک Ropion ساخته شد.

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه فلاور بمب ویکتور اند رالف را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا در دسترس شما قرار داده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس