اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960914270587712

ادکلن مردانه ای که حس‌ رهایی می‌دهد

کد: 13960914270587712

https://goo.gl/uYEiuk

، تهران , (اخبار رسمی): (بلو د شنل) یک عطر معطر چوبی و جدید برای مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمرگی است. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس‌ رهایی به انسان می‌دهد.

ادکلن مردانه ای که حس‌ رهایی را به انسان می‌دهد.
ادکلن بلو د شنل - عطر و ادکلن ال سی کالا

رایحه‌ی مرموز و اسرار آمیز بلو د شنل آن را به یکی از محصولات جاودانه‌ی جهان تبدیل کرده که جذابیت‌های خود را در سال‌های دورتری در آینده توسط طرفداران بی‌شمارش به تصویر خواهد کشید.

عطر مردانه بلو د شنل (Chanel Bleu de Chanel)، دارای رایحه‌ها‏ی عصاره‌ی لادن، جوز هندی، زنجبیل، چوب صندل، نعناع، یاس، گریپ فروت، مرکبات، چوب عود، عرعر، سرو، فلفل قرمز است.

بلو د شنل یک عطر خنک، زلال و عمیقا جذب کننده است که در سال 2010 روانه بازار شد. رایحه‌ی مرموز و اسرار آمیز این عطر آن را به یکی از محصولات جاودانه‌ی جهان تبدیل کرده است که جذابیت‌های خود را در سال‌های دورتری در آینده توسط طرفداران بی‌شمارش به تصویر خواهد کشید. این ادکلن برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه بلو د شانل را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم آورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس