اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919271027712

چرا عطر تا این اندازه هیجان انگیز است؟

کد: 13960919271027712

https://goo.gl/Ja8GNW

، تهران , (اخبار رسمی): بدیهی است که مهیج بودن عطر به دلیل نوع خلقت بشر است. مکانیزم  عملکرد حس بویایی  تاکنون به طور کامل شناخته نشده و همچنان به صورت یک راز باقی مانده است. آن چه که ما به طور قطع در مورد این حس می‌دانیم این است که حس بویایی مستقیما به بخشی از مغز که مسئول پردازش خاطرات و احساسات است، متصل است.

چرا عطر تا این اندازه هیجان انگیز است؟
چرا عطر تا این اندازه هیجان انگیز است؟

قدرت جادوی عطر از رابطه ی بین انسان  و طبیعت سرچشمه می گیرد. با وجود پیشرفت انسان قدرت جادوگری عطر تا به امروز همچنان باقی مانده است.

باریل می‌نویسد:  قدرت جادوی عطر از رابطه‌ی بین انسان  و طبیعت سرچشمه می‌گیرد. با وجود پیشرفت انسان قدرت جادوگری عطر تا به امروز همچنان باقی مانده است. عطر احساسی خوشایند ایجاد می‌کند و حامل پیام‌های مخصوص به خود است. رایحه‌ها همواره ما را احاطه کرده‌اند.

بوی بخار قهوه، رایحه‌ی پوست مرکبات تا بوی ملایم شمع‌ها و انواع محصولات بهداشتی و... این رایحه‌ها ه رکدام پیغام‌های مخصوصی را به ناخودآگاه انسان منتقل می‌کنند. عطر کاتالیزور احساس است، رایحه رویایی و فوق العاده اسطوخودوس آرامش می‌دهد، رایحه حیات بخش رزماری زنده می‌کند، رایحه گل سرخ و یلانگ یلانگ سبک بالی می‌بخشند و رایحه فریبنده صندل دل را می‌رباید. در زندگی پرتنش امروزه که استرس و فشار روحی روز به روز در حال افزایش است ، عطر می‌تواند مانع طغیان روح انسان شود.

به نقل از فروشگاه ال سی کالا  برگرفته از کتاب شیمی‌ ترکیبات معطر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح