اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271537712

استفاده صحیح از عطرها

کد: 13960923271537712

https://goo.gl/HTzXzj

، تهران , (اخبار رسمی): عطر را همیشه روی پوست تمیز استفاده کنید. ماندگاری یک عطر بیشتر به غلظت آن مربوط است. عطر اودو توالت یا پرفیوم را روی نقاط نبض دار بدنتان بزنید، نقاطی مانند پشت گوش‌ها در قسمت زیر آن، کناره‌های بینی، مچ دست و مچ پا، فاصله ساعد و بازو یعنی میان آرنج، پشت زانوی پا و کنار قوزک پا و...

چگونگی استفاده صحیح از عطرها
استفاده صحیح از عطرها

اشتباه بزرگی که بسیاری از مردم انجام می‌دهند این است که عطر را مستقیماً روی لباس‌هایشان به کار می‌برند. بسیاری از عطرها روی لباس لکه‌های چربی به جای می‌گذارند و بوی عطر مدت کمتری باقی می‌ماند

اگر شما اودو توالت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در فضا اسپری کنید و در آن هوا قدم بزنید که عطر تمام بدن شما را پوشش دهد. بهتر است پرفیوم را قبل از پوشیدن لباس به بدنتان بزنید، تا از لباس‌های شما اندکی بیرون آید و در هنگامی که لخت می‌شوید بوی عطر شدیدتر شود.

اشتباه بزرگی که بسیاری از زنان و مردان انجام می‌دهند این است که عطر را مستقیماً روی لباس‌هایشان بکار می‌برند. بسیاری از عطرها روی لباس لکه‌های چربی به جای می‌گذارند و بوی عطر مدت کمتری باقی می‌ماند. پس از انجام این کار اجتناب کنید.

به یاد داشته باشید بهترین مناطق برای به کار بردن یک عطر، مناطقی هستند که گرما از خود خارج می‌کنند و در نتیجه بو از آنجا پخش خواهد شد. اطراف ناف، داخل مچ و پشت زانو مهم‌ترین آنها هستند.

ال سی کالا -سیمرغ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح