اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271547712

شناسایی انواع عطر و ادکلن

کد: 13960923271547712

https://goo.gl/9fA3KW

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله شما را با انواع نام‌گذاری‌های مختلف عطرها و ویژگی‌های خاص هر کدام ار آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

شناسایی انواع عطر و ادکلن
شناسایی انواع عطر و ادکلن

اودو پرفیوم پایدار و گران است و خیلی آرام‌تر تبخیر می‌شود. اودو توالت برای مصارف روزانه مناسب است و ملایم‌تر از پرفیوم است. اودوکلن از دو نوع اول رقیق‌تر و ضعیف‌تر است و ماندگاری کمی دارد.

هر چهار ثانیه یک عطر در جهان به فروش می‌رسد. ما همگی از شهرت برند‌های مختلف شنیده‌ایم و همه روزه از عطرهای مختلف استفاده می‌کنیم. ۹۶% زنان و ۷۳% مردان هر روز قبل از رفتن به کار خود یا برای رفتن به میهمانی عطر می‌زنند. در قرن‌های گذشته هم از عطرها استفاده می‌شدند و در هر فرهنگی عطرها بسیار ارزشمند و مهم بوده‌اند.

میزان در شناسایی عطر ۴۰% است. یعنی از عصاره‌ (اسانس، جوهره) به دست آمده ۴۰% عطر خالص باشد و مابقی آن آب و الکل و دیگر افزودنی‌ها که آن خالص‌ترین و گران‌ترین عطر‌هاست و به آن پرفیوم می‌گویند. حالا معیاربندی عطرها از همین میزان غلظت شروع می‌شود:

  • اگر عطری بین ۱۵ تا ۲۰% از مواد معطر داشته باشد، به آن می‌گویند: عطر یا اودوپرفیومEau de perfume
  • اگر بین ۸ تا ۱۷% مواد معطر باشد، به آن می‌گویند: اودوتوالت Eau de toilette
  • اگر در حدود ۵ %مواد معطر داشته باشد، به آن می‌گویند: اودوکلن یا ادکلن Eau de cologne
  • اگر در حدود ۱ تا ۳% مواد معطر داشته باشد که ضعیف‌ترین عطرها است، به آن می‌گویند: Eau de Fraiche

اودو پرفیوم  پایدار و گران است و خیلی آرام‌تر تبخیر می‌شود. اودو توالت برای مصارف روزانه مناسب است و ملایم‌تر از پرفیوم است. اودوکلن از دو نوع اول رقیق‌تر و ضعیف‌تر است و ماندگاری کمتری دارد.
همه عطرها از الکل و روغن‌های اسانسی تشکیل شده‌اند. بیشتر عطرها از گلها ساخته شده‌اند، گلهایی مانند برگاموت، هل، درخت سدر، یاس آفریقایی(گاردینا)، اسطوخودوس، لیمو، زنبق، یاس، پرتقال، تمشک، مریم گلی، گل سرخ، خزه، چوب صندل، وانیل، بنفشه، اوکالیپتوس، رازیانه، کیوی، سیب، برگ بو و ... .

ال سی کالا - دانشجو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح