اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961004273040353

در همایش ملی فناوری‌اطلاعات رخ داد:

اتوماسیون‌ اداری‌ و فرآیندهای فراگستر محصول برگزیده شد

کد: 13961004273040353

https://goo.gl/DBRHY9

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای فراگستر در پنجمین همایش ملی فناوری اطلاعات مفتخر به کسب عنوان «محصول برگزیده» شد.

اتوماسیون‌اداری‌ و فرآیندهای فراگستر،محصول برگزیده همایش ملی فناوری‌اطلاعات
اتوماسیون‌ اداری‌ و فرآیندهای فراگستر محصول برگزیده شد

پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۶ با هدف توسعه و گسترش علم و دانش در حوزه‌ی مدیریت فناوری اطلاعات و تقدیر از دستاوردهای برتر در حوزه‌ی کاربست فناوری اطلاعات در کشور برگزار شد. این همایش توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و وزارت علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار شده است.

یکی از محورهای اصلی این همایش که به صورت سالانه برگزار می‌شود اهدای جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) به محصولات برگزیده این حوزه است.

بنا بر گزارش «روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران» از میان تمامی محصولات ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه همایش و پس از انجام مصاحبه‌ها و ارزیابی‌های دقیق از کلیه‌ی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، در نهایت ۱۵ محصول به عنوان محصول برگزیده انتخاب و شایسته تقدیر، ارزیابی شدند.

در این میان شرکت فراگستر مفتخر به کسب عنوان محصول برگزیده و دریافت لوح تقدیر از پنجمین جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) شد. گفتنی است که شرکت فراگستر تنها شرکت فعال در حوزه تولید اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار بود که در بین تمامی شرکت‌ها و  مجموعه‌های فعال در این حوزه؛ در این همایش ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]