اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961005273300005

آغاز رقابت برندها برای کمپین‌های شب عید و راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای

کد: 13961005273300005

https://goo.gl/ivnqSu

، تهران , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به پایان سال، رقابت برندها برای استفاده از فصل خرید شتاب می‌گیرد. برای کمک به اطلاع‌رسانی این کمپین‌ها، اخبار رسمی که درگاه پخش و انتشار محتوای کسب‌وکارها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌هاست، ابزارهای ویژه‌ای را برای این امر تدارک دیده است.

 راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای در زمستان برای شب عید
خدمات اخبار رسمی

محتوایی خوب است که هم ارزش محتوایی داشته باشد و هم در زمان درست در معرض دید مخاطب قرار گیرد

رقابت بین برندها برای استفاده از فرصت نزدیک شدن به پایان سال و عید آغاز شده است و اجرای کمپین‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی، نقش مهمی در موفقیت این کمپین‌ها دارد. اخبار رسمی، که درگاه ارتباط شرکت‌ها برای پخش و انتشار محتوا در رسانه‌ها و اجرای کمپین رسانه‌ای است، به برندها در معرفی محصولات و خدماتشان به مشتری در شب عید کمک خواهد کرد و می‌تواند محتوای کمپین شرکت‌ها را در معرض دید مشتریان احتمالی و مخاطبان رسانه‌ها قرار دهد.

برنامه‌ریزی برای فروش شب عید باید از زمستان آغاز شود؛‌ به این ترتیب ذهن مخاطب را برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود آماده‌تر می‌کنید. مراحل زیر راهنمای شما برای انجام این کار از طریق اخبار رسمی هستند:

۱. درباره‌ی نیاز مخاطب در شب عید تحقیق کنید

محتوایی خوب است که هم ارزش محتوایی داشته باشد و هم در زمان درست در معرض دید مخاطب قرار گیرد. با کمک گوگل ترند متوجه می‌شوید که مخاطب در ۲ ماه آخر سال چه چیزی را بیشتر جست و جو کرده است.

۲. برای استفاده از ترندها در شب عید برنامه ریزی کنید

در این قسمت سه کار مهم دارید.

الف) آگاهی‌ها درباره‌ی برندتان را افزایش دهید.

ب) از فضا و پتانسیل سایت‌های دیگر استفاده کنید و بیشتر در نتایج جست و جو دیده شوید.

ج) از طریق محتوا به سایتتان لینک دهید.

۳. ثبت‌نام در اخبار رسمی:

در اخبار رسمی به صورت رایگان ثبت‌نام کنید و برای کسب و کارتان یک پروفایل بسازید. در این سایت، می‌توانید با چند کلیک محتوایتان را در رسانه‌های مختلف منتشر کنید.

۴. لیست محتوای کمپین تهیه کنید

نیازی نیست از همین حالا به تخفیف‌ها و پرموشن‌های شب عید فکر کنید. ایده‌های این چنینی مستقل از خود کمپین هستند و در مجموعه‌‌ی ایده‌های کمپین‌های تخفیف با حراج یا پروموشن قرار می‌گیرند. چند راهنمای خرید و راهنمای استفاده بسازید.

برای اینکار ابتدا لیستی از مقالات و مطالبی که مرتبط با سوژه محصولات و خدمات شما هستند تهیه کنید و برای خرید آنها راهنما درست کنید مثلا:

  • راهنمای خرید مبلمان و دکوراسیون برای سال نو  (صنعت دکوراسیون)
  • راهنمای انتخاب بهترین هدیه‌های سال نو (کسب و کارهای با محصولات قابل هدیه دادن)
  • راهنمای خرید فرش ماشینی برای سال نو (برندهای فرش و مراکز خرید)
  • راهنمای انتخاب تور مسافرتی برای نوروز (آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های خرید بلیت)
  • تورهای تفریحی داخلی و ایرانگردی مناسب برای عید امسال (آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، خرید بلیت)
  • لیست کامل این ایده‌ها را در وبلاگ آموزش روابط عمومی اخبار رسمی بخوانید 

۵. لینک‌دهی مناسب انجام دهید

از داخل محتوا به وب‌سایت یا وبلاگتان لینک دهید.

۶ . کمپین را اجرا کنید

در اخبار رسمی یکی از کمپین‌های پایه را انتخاب کنید، بسته‌‌ی رسانه‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید و کارهای زیر را به ما بسپارید:

  • ویرایش
  • انتشار
  • ارسال محتوا به رسانه‌‌های مرتبط
  • نمایش در ویترین‌های خبری
  • ارائه‌ی گزارش از میزان بازدید

نتیجه‌گیری

بسیاری از برندهایی که با مخاطب نهایی ارتباط دارند و می‌خواهند از فرصت خرید انتهای سال استفاده کنند، باید از ابتدای زمستان برای آماده سازی مخاطب و جلب توجه مخاطبان به محصولات و خدماتشان آماده شوند. اجرای کمپین رسانه‌ای به روش فوق، هم می‌تواند سرنخ‌های جدیدی جذب کند.

برای اینکه بیشتر با اصول اجرای کمپین رسانه‌ای آشنا شوید مقاله راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای برای زمستان را در سایت اخبار رسمی به آدرس https://goo.gl/dbPXKa مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]