اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961006273477955

مقایسه سایت بیتمه با دیوار

رونمایی از سایت سامانه بازاریابی آنلاین بیمه با نام بیتمه

کد: 13961006273477955

https://goo.gl/K6NPMD

، تهران , (اخبار رسمی): بیتمه؛ سامانه‌ی بازاریابی آنلاین بیمه با هدف همراهی و کمک به شبکه فروش بیمه و همچنین کاهش هزینه تبلیغات فعالان محترم این صنعت در تاریخ 6 دی 1396 آغاز به کار کرد. نمایندگان و کارگزاران بیمه حق دارند محلی مناسب در فضای اینترنت برای تبلیغات خود داشته باشند و همچون دیگر صنعت ها با امکانات روز پیش روند.

رونمایی از سایت سامانه بازاریابی آنلاین بیمه با نام بیتمه
عکس مربوط به صفحه اصلی سامانه فروش آنلاین بیتمه می باشد .

بسیاری از نمایندگان و کارگزارن علاقه‌مند به داشتن چنین سامانه‌هایی همچون بیمیتو و بیمه بازار هستند؛ اما به دلیل هزینه بالای طراحی و نیاز به تخصص بالای برنامه نویسی امکان بهرمندی از آن را ندارند.

به گزارش سامانه‌ی بازاریابی آنلاین بیمه با نام بیتمه، سایت  bitmeh.com که یک سایت جامع درباره مقایسه انواع بیمه نامه‌ها، خرید آنلاین بیمه، بازاریابی هوشمند بیمه و تبلیغ و اشتراک امکانات با فعالان صنعت بیمه است، با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تا هزینه‌های بازاریابی کارگزارن، نمایندگان، بازاریابان و فعالان صنعت بیمه را کاهش داده و همچنین جایگاه مناسبی برای تبلیغ محصولات بیمه‌ای را در حوزه‌ی سایبر و اینترنت در اختیار آنها قرار دهد. به طور مثال یک نماینده برای تبلیغ یک محصول خود مانند بیمه شخص ثالث برای چند دقیقه یا چند ساعت مجبور به پرداخت 5 هزار تومان جهت استفاده از قابلیت تبلیغاتی بیشتر در یک سایت آگهی است و نهایت بازدیدی که سایت برای یک آگهی نصیب این محصول خواهد کرد بیشتر ازعدد 50 نخواهد بود؛ این در حالی است که بیتمه برای نمایندگان و کارگزارن پکیج بسیار حرفه‌ای و منصفانه‌ای را فراهم کرده که بازدید از آگهی را به چند هزار بار افزایش می‌دهد.

رضا اردلان، مدیر سایت سامانه بازاریابی آنلاین بیمه با نام تجاری بیتمه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: بسیاری از نمایندگان و کارگزارن، علاقه‌مند به داشتن چنین سامانه‌هایی همچون بیمیتو و بیمه بازار هستند؛ اما به دلیل هزینه‌ی بالای طراحی این گونه سایت‌ها و دردسرهای متفاوت آن امکان بهرمندی از آن را ندارند. بیتمه برای رفع چنین مشکلی سامانه‌ای را طراحی کرده که امکان استفاده آن برای همه نمایندگان و کارگزاران فراهم شده است و آن‌ها می‌توانند با پرداخت حق عضویت  اندکی از آن استفاده کنند و کسب و کار بیمه‌ای خود را به سمت آنلاین شدن پیش ببرند.

رضا اردلان، مدیر سایت افزود  سامانه بیتمه قصد صدور مستقیم هیچ بیمه نامه‌ای را ندارد و این فضا برای استفاده کارگزارن و نمایندگان رسمی‌ بیمه مرکزی فراهم شده است که پس ثبت و خرید آنلاین بیمه نامه توسط مشتری آن را به نمایندگان و کارگزارن ارجاع داده و بیتمه هیچ دخل و تصرفی در امر بیمه‌گری نخواهد داشت.

لازم به ذکر است سامانه بیتمه محصولاتی همچون بیمه ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمرو سرمایه گذاری، بیمه آتش سوزی همراه با پوشش زلزله، بیمه‌ی درمان تکمیلی انفرادی، بیمه‌ی مسافرتی و  بیمه‌ی درمان حیوانات خانگی را به صورت آنلاین و همچنین امکان مشاوره  و برای دیگر بیمه‌ها همچون بیمه کشاورزی و... را فراهم کرده یا در حال فراهم سازی آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]