اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277687955

دعوت از نمایندگان حقوقی بیمه

بیتمه از نمایندگان حقوقی بیمه در سراسر کشور دعوت به همکاری می کند

کد: 13961101277687955

https://goo.gl/V7BwM3

، تهران , (اخبار رسمی): بیتمه از همه‌ی نمایندگان حقوقی بیمه در سراسر ایران دعوت به همکاری می‌کند. از ویژگی‌های سایت بیتمه برای نمایندگان بیمه رایگان بودن آن است؛ همچنین سامانه‌ی فروش آنلاین بیمه با نام تجاری بیتمه هیچ کارمزدی از آن‌ها دریافت نمی‌کند.

بیتمه با توجه به رسالت خود به عنوان حامی صنعت بیمه شرایط فروش آنلاین بیمه را برای همگی بدون دریافت کارمزد حاصل از صدور بیمه‌نامه‌ها فراهم کرده است

نمایندگان حقوقی محترم بیمه پس از ثبت نام و تایید کارشناسان بیتمه و قبول شرایط همکاری این امکان را خواهند داشت تا به خانواده قدرتمند بیتمه بپیوندند.

بیتمه به عنوان سامانه فروش آنلاین بیمه در ایران برای پیشرفت کسب و کار نمایندگان محترم بیمه این امکان را به وجود آورده است تا ایشان بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانند از مزایای یک سامانه‌ی فروش آنلاین بیمه استفاده کنید.

بیتمه با توجه به رسالت خود به عنوان حامی صنعت بیمه شرایط فروش آنلاین بیمه را برای همگی بدون دریافت کارمزد حاصل از صدور بیمه‌نامه‌ها فراهم کرده است.

نمایندگان محترم حقوقی می‌توانند از طریق آدرس bitmeh.com/hamkari  آغاز به پیش ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]