اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281177955

بیتمه از کارگزاران حقوقی بیمه دعوت به عمل می آورد؛

امکان همکاری با بیتمه برای کارگزاران حقوقی بیمه

کد: 13961119281177955

https://goo.gl/Fi7R9m

، تهران , (اخبار رسمی): کلیه کارگزاران حقوقی بیمه می‌توانند به عنوان عامل صدور بیمه در شهرهای مختلف ایران با بیتمه همکاری کنند. بیتمه این امکان را برای فعالان صنعت بیمه فراهم کرده است.

بیتمه این امکان را برای فعالان صنعت بیمه فراهم کرده است  که بدون پرداخت هزینه یا شراکت در کارمزد تعیین شده در آئین نامه 83 بیمه مرکزی بتوانند از یک سامانه آنلاین فروش بیمه بهره‌مند شوند

کلیه کارگزاران حقوقی بیمه می‌توانند به عنوان عامل صدور بیمه در شهرهای مختلف ایران با بیتمه همکاری کنند. بیتمه این امکان را برای فعالان صنعت بیمه فراهم کرده است که بدون پرداخت هزینه یا شراکت در کارمزد تعیین شده در آئین نامه 83 بیمه مرکزی، بتوانند از یک سامانه‌ی آنلاین فروش بیمه بهره‌مند شوند.

کلیه کارگزاران حقوقی بیمه می‌توانند از آدرس https://www.bitmeh.com/hamkari اقدام به پیش ثبت نام کرده و پس از بررسی کارشناسان بیتمه فعالیت خود را آغاز کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه