اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277667955

بیتمه نماینده بیمه جذب می کند

فرصت فروش آنلاین بیمه برای نمایندگان و کارگزاران بیمه

کد: 13961101277667955

https://goo.gl/bDvUG2

، تهران , (اخبار رسمی): بیتمه، سامانه‌ی فروش آنلاین بیمه درصدد است جهت تکمیل تیم صدور بیمه‌ای خود از میان نمایندگان و کارگزاران واجد شرایط بیمه نمایندگی اعطا کند.

فرصت فروش آنلاین بیمه برای نمایندگان و کارگزارن بیمه
فرصت فروش آنلاین بیمه برای نمایندگان و کارگزاران بیمه

یکی از زمینه‌های درآمد زایی سایت‌های مشابه شراکت در کارمزد بیمه‌نامه‌ها است که سامانه‌ی بیتمه آن را صفر قرار داده و هیچ کارمزدی از آن‌ها دریافت نمی‌کند

نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه در سراسر ایران این امکان را دارند تا با پر کردن فرم همکاری در سامانه‌ی بیتمه  به آدرس bitmeh.com/hamkari  پس از بررسی به عنوان نماینده‌ی بیتمه در شهرهای مختلف ایران آغاز به فعالیت کند و از ویژگی‌های منحصر به فرد سامانه بیتمه به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

لازم به ذکر است بیتمه برای اولین بار در بین وب سایت های فروش آنلاین بیمه در ایران اقدام به جذب نماینده بدون اخذ هیچ گونه کارمزدی کرده است.

یکی از زمینه‌های درآمدزایی سایت‌های مشابه شراکت در کارمزد بیمه‌نامه‌ها است که سامانه‌ی بیتمه آن را صفر قرار داده و هیچ سودی از آن‌ها دریافت نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]