اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961020275807955

مدیر بیتمه درباره آفت صنعت بیمه عمر می گوید؛

چرا بیمه های عمر در ایران همیشه در آفساید زمین صنعت بیمه قرار دارند؟

کد: 13961020275807955

https://goo.gl/1RBsgA

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر سامانه‌ی بیتمه، از مشکلات فروش بیمه‌ی عمر در ایران می‌گوید.

چرا بیمه های عمر در ایران همیشه در آفساید زمین صنعت بیمه قرار دارند؟!
چرا بیمه های عمر در ایران همیشه در آفساید زمین صنعت بیمه قرار دارند؟

امیدوارم با آشتی صنعت فناوری اطلاعات و بیمه امکان به وجود آمدن رشد منطقی در همه‌ی زمینه‌های بیمه‌ای به خصوص بیمه‌های عمر پیش آید

متاسفانه در ایران به جای آموزش صحیح فروشندگان بیمه‌ی عمر و پیش رفتن با تجربه‌ی کشورهای موفق در این صنعت و کمک گرفتن از فناوری اطلاعات، آنها را با مسائل اثبات نشده‌ای همچون NLP، نگرش مثبت، لیست اهداف و ... در آفساید این صنعت قرار می‌دهند.

چرا در زمینه‌ی فروش بیمه‌های خودرویی و ... چنین خیال بافی‌هایی وجود ندارد؟ در واقع تاکنون هیچ کلاس NLP و قواعد مثبت اندیشی برای فروش بیمه‌های غیر زندگی اختراع نشده است. 

چرا کسی به یک کارشناس بیمه‌های اموال نگفته است که اگر در کلاس چند میلیونی NLP شرکت کنید و لیست اهداف بنویسید و زبان بدن را یاد بگیرید، می‌توانید نیمی‌ از شهر تهران را بیمه‌ی آتش سوزی همراه با پوشش زلزله یا 5 میلیون خودرو را یک جا بیمه ثالث کنید.

 البته منظور من پیشرو بودن بیمه‌های غیر زندگی نیست؛ گفته‌ی من این نشانه را به فعالان صنعت بیمه عمر می‌دهد که کمی‌ فکر کرده و این سوال را بپرسند که چرا این گونه آموزش‌های ماورایی و غیر علمی‌ در دیگر رشته‌های بیمه تا کنون بورس نشده است؟

امیدوارم با آشتی صنعت فناوری اطلاعات و بیمه امکان بوجود آمدن رشد منطقی در همه‌ی زمینه‌های بیمه‌ای به خصوص بیمه‌های عمر پیش آید. این نوع نگرش یکی از چندین دلایل در آفساید قرار دادن بیمه عمر است و به نوعی هر چه بدوید باز هم سوت داور اجازه‌ی فروش این محصول در بازار را به شما نمی‌دهد.

https://www.bitmeh.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه