اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961024276347955

باشگاه مشتریان بیتمه

باشگاه مشتریان برای گسترش فروش بیمه یا وفادرای مشتریان؟

کد: 13961024276347955

https://goo.gl/K1Rd6b

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از سامانه‌ی بیتمه برای نمایندگان و کارگزاران نیز مانند باشگاه مشتریان رایگان خواهد بود. بیتمه از آنها هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد و هیچ هزینه‌ای دیگری نیز دریافت نخواهد شد.

سامانه بیتمه باشگاه مشتریان خاص مخصوص مشتریان نمایندگان و کارگزاران بیمه را طراحی کرده است و آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار آنها قرار داده است

شبکه‌ی فروش بیمه به دلیل کهنسال بودن بدنه‌ی صنعت بیمه کشور هیچ وقت به سمت استفاده از فناوری اطلاعات به شکل کاربردی نرفته است؛ حتی می‌توان گفت اگر امکان داشتند همچنان بیمه نامه‌ها را با پرینتر سیاه سفید چاپ و نرخ آن را هم با چرتکه تعیین می‌کردند. همین عادت و بهتر است بگوییم آداب مدیریت در صنعت بیمه باعث شده است که نمایندگان و کارگزاران بیمه که تشکیل دهندگان شبکه‌های فروش بیمه هستند نیز هیچ وقت بیشتر از خرید یک سایت آماده‌، بدون بازدید و بی‌خاصیت ترقی نکنند!

سامانه بیتمه با سنجش چنین نیازی تصمیم گرفت یک باشگاه مشتریان خاص مخصوص مشتریان نمایندگان و کارگزاران بیمه طراحی کند و آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهد.

لازم به ذکر است استفاده از سامانه‌ی بیتمه برای نمایندگان و کارگزاران نیز مانند باشگاه مشتریان رایگان خواهد بود. بیتمه از نمایندگان و کارگزاران هیچ کارمزد و یا هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

بیتمه به زودی از باشگاه مشتریان بی نظیر خود رونمایی خواهد کرد!

ادامه این مقاله در روزهای آینده ...

https://www.bitmeh.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه