اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273790353

فروش ویژه نرم افزارهای فراگستر تا 50% تخفیف در جشنواره طرح های زمستانی

کد: 13961009273790353

https://goo.gl/4uVdY9

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره طرح‌های زمستانی، نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها، هوش تجاری و مالی فراگستر، تا 50% تخفیف به مشتریان فعلی و جدید عرضه می‌شود.

فروش ویژه نرم افزارهای فراگستر تا 50% تخفیف در جشنواره طرح های زمستانی
فروش ویژه نرم افزارهای فراگستر تا 50% تخفیف در جشنواره طرح های زمستانی

در جشنواره طرح‌های زمستانی، نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها، هوش تجاری و مالی فراگستر، تا 50% تخفیف به مشتریان فعلی و جدید عرضه می‌‌شود

جشنواره‌ی فروش ویژه نرم‌افزارهای فراگستر، به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت از 9 دی ماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی فراگستر، جشنواره فروش ویژه نرم افزارهای این شرکت در قالب چندین طرح پیشنهادی متنوع و در دوره زمانی دو هفته‌ای تا سقف 50% تخفیف، برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مشتریان فعلی و یا جدید فراگستر در مدت این جشنواره می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی جشنواره از طرح‌های پیشنهادی در نظر گرفته شده برای خرید نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها، هوش تجاری BI و مالی مطلع شوند و با پر کردن فرم درخواست دمو، از نزدیک با قابلیت‌ها و امکانات نرم افزارها بیشتر آشنا شوند. 
مدیر فروش شرکت فراگستر، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: مشتری مداری رمز موفقیت ماست و همواره سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی و سایر علاقه‌مندان از محصولات نرم افزاری فراگستر فراهم شود.

وی ضمن تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره، عنوان کرد: در این جشنواره به دلیل کاهش شدید قیمت‌ها، قدرت خرید مجموعه‌ها بالاتر رفته و امکان خرید پکیج‌های کامل‌تری از مجموعه نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها و مالی برای عزیزان فراهم آمده است. امیدواریم این قبیل اقدامات باعث این شود تا با مشتریان ارتباط نزدیک‌تری داشته باشیم و در نتیجه علاقه‌مندان به بسته‌های نرم‌افزاری فراگستر بتوانند از حداکثر امکاناتی که این شرکت برایشان در نظر گرفته استفاده لازم را ببرند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با طرح‌های فروش ویژه نرم افزارهای فراگستر در این جشنواره می‌توانند به صفحه اصلی جشنواره مراجعه و یا با شماره تماس 42623-021 (واحد مهندسی فروش) تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]