اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961011274237955

معرفی وب سایت بیتمه

بیتمه چگونه کار می کند؟

کد: 13961011274237955

https://goo.gl/bbMfcp

، تهران , (اخبار رسمی): رضا اردلان مدیر و صاحب امتیاز این سامانه می‌گوید که از نمایندگان و کارگزاران بیمه و همچنین نمایندگان فروش بیمه عمر انتظار داریم به جای پرداختن به متدهای قدیمی بازاریابی همچون کلاس‌های NLP و از این دست آموزش‌ها به سمت فروش مدرن و ساختار بازاریابی اینترنتی بروند.

بیتمه چگونه کار می کند ؟
صفحه درونی بیتمه

جای پرداختن به متدهای قدیمی بازاریابی همچون کلاس‌های NLP و از این دست آموزش‌ها به سمت فروش مدرن و ساختار بازاریابی اینترنتی بروید

بیتمه نه تنها یک سامانه فروش آنلاین بیمه پیشرفته است؛ بلکه یک سامانه بازاریابی گسترده نیز حساب می‌آید.

این سامانه نه تنها این امکان را به مردم می‌دهد تا بهترین انتخاب را برای خرید بیمه نامه خود داشته باشند؛ بلکه به بازاریاب، نماینده و کارگزار بیمه نیز این امکان را می‌دهد که با پرداخت حق عضویت مناسب از امکانات بیتمه به صورت اختصاصی استفاده کرده و خود، مدیر وب سایت فروش آنلاین بیمه خود باشند.

بیتمه در حال حاضر فعالیت خود را با 10 شرکت اول صنعت بیمه کشور شروع کرده است و روزانه با رصد سطح توانایی شرکت‌های بیمه آن‌ها از خدمات خود کم یا زیاد می‌کند و گاهی شرکت‌های بزرگ و نام‌دار بیمه را به دلیل عدم موفقیت در شاخص‌های بورس از لیست خدمات دهی خود حذف کرده و این حق را برای مشتری قائل است که بهترین بیمه نامه را از مطمئن‌ترین شرکت بیمه خریداری کنند.

بیتمه با بیمه‌های ثالث، آتش سوزی و عمر و سرمایه گذاری آغاز به کار کرده است و در آینده نزدیک اکثر بیمه نامه‌های انفرادی همچون مسافرتی، درمانی تکمیلی، بیمه حیوانات خانگی و... را ارائه خواهد کرد.

رضا اردلان مدیر عامل بیتمه افزود: ما از نمایندگان و کارگزاران بیمه و همچنین نمایندگان فروش بیمه عمر انتظار داریم به جای پرداختن به متدهای قدیمی‌ بازاریابی همچون کلاس‌های NLP و از این دست آموزش‌ها به سمت فروش مدرن و ساختار بازاریابی اینترنتی بروند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]