اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961011274277955

باشگاه مشتریان بیمه

بزرگ ترین باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور

کد: 13961011274277955

https://goo.gl/5MdgUq

، تهران , (اخبار رسمی): به زودی بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان بیمه در ایران آغاز به فعالیت می‌کند. سامانه بازاریابی و فروش آنلاین بیتمه قصد دارد تا جهت سپاسگذاری از مشتریان و همکاران خود در سراسر کشور یک باشگاه مشتریان بیمه‌ای درخور را تا اواسط بهمن ماه راه اندازی کند.

بزرگترین باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور
برند بیتمه

باشگاه مشتریان بیتمه از طرح ها و سناریوهای پیشرفته ای بهره می برد و استفاده از آن را برای مشتریان با سهولت همراه کرده و آن ها می توانند در سراسر کشور از خدمات تشویقی آن بهره مند شوند .

سامانه هوشمند بازاریابی و فروش آنلاین بیمه که با نام تجاری بیتمه در این اواخر آغاز به فعالیت کرده است، قصد دارد تا در اوسط بهمن ماه بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان بیمه را برای مشتریان و همچنین نمایندگی‌های خود در سراسر کشور که نمایندگان، کارگزاران و بازاریابان بیمه را شامل می‌شود راه اندازی کند.

باشگاه مشتریان بیتمه از طرح‌ها و سناریوهای پیشرفته‌ای بهره می‌برد و استفاده از آن را برای مشتریان با سهولت همراه کرده و آن‌ها می‌توانند در سراسر استفاده از خدمات تشویقی آن بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه