اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961013274600353

از 9 تا 20 دی ماه 96 در جشنواره فروش ویژه زمستانی فراگستر ارائه می‌شود:

تا 50% تخفیف برای خرید برترین نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندها

کد: 13961013274600353

https://goo.gl/odLZkf

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای کسب و کار فراگستر بر پایه داوری کارگروه علمی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات برتر (فاب) به عنوان «محصول برگزیده» انتخاب شد و به همین مناسبت این شرکت از 9 تا 20 دی ماه 96 جشنواره‌ زمستانی ویژه‌ای را برگزار کرده است.

تا 50% تخفیف برای خرید برترین نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندها
جشنواره فروش ویژه اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر
تا 50% تخفیف برای خرید برترین نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندها
جشنواره فروش ویژه نرم افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر

در جشنواره فروش ویژه زمستانی، از 9 تا 20 دی ماه 96، نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرآیندها، هوش تجاری و مالی فراگستر، تا 50% تخفیف در قالب طرح های مختلف به مشتریان فعلی و جدید عرضه می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراگستر، مهدی شریفی مدیر فروش این شرکت اعلام کرد: «نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار فراگستر بر پایه داوری کارگروه علمی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات برتر (فاب) به عنوان «محصول برگزیده» و شایسته تقدیر، در سال 96 انتخاب شد. از این رو به منظور قدردانی از تمامی همراهان فراگستر در کسب این افتخار، امسال در جشنواره طرح‌های زمستانی، تخفیف‌های استثنائی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم که با مراجعه به صفحه جشنواره می‌توانند از جزییات این طرح‌ها مطلع شوند.»
شریفی مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «مشتری مداری رمز موفقیت ماست و همواره سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه شرکت‌های خصوصی و سازمانهای دولتی در جهت ایجاد سبکی نوین برای مدیریت انواع فعالیتهای سازمانشان فراهم شود».
وی ضمن تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره، عنوان کرد: «در این جشنواره به دلیل کاهش شدید قیمت‌ها، قدرت خرید مجموعه‌ها بالاتر رفته و امکان خرید پکیج های کامل‌تری از مجموعه نرم افزارهای فراگستر برای عزیزان فراهم آمده است».
او تاکید کرد به جهت محدودیت زمانی جشنواره، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از تخفیف‌های ویژه، از 9 تا 20 دی ماه علاوه بر مراجعه به صفحه جشنواره در وب‌سایت فراگستر به آدرس https://www.faragostar.net/winter96 و استفاده از مشاوره آنلاین رایگان، می‌توانند با کارشناسان فراگستر در بخش فروش به شماره  42623-021 داخلی 1 نیز تماس حاصل کنند و از این تخفیف‌های استثنایی بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]