اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017274957955

حیوانات خانگی را در بیتمه آنلاین بیمه کنید

کد: 13961017274957955

https://goo.gl/XCGjK2

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز 17 دی ماه 1396، خرید آنلاین بیمه حیوانات خانگی (سگ، گربه و پرندگان) در سایت بیتمه مهیا شده است و کاربران عزیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

خرید آنلاین بیمه حیوانات خانگی از امروز در بیتمه
خرید آنلاین بیمه حیوانات خانگی | بیتمه

محصول تازه بیتمه با نام استعلام و خرید آنلاین بیمه حیوانات خانگی در سایت رونمایی و به بازار عرضه شد

به گزارش روابط عمومی بیتمه، 17 دی‌ماه 1396 سایت بیتمه میزبان رونمایی از استعلام بیمه حیوانات خانگی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی استعلام آنلاین بیمه  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استعلام و خرید آنلاین بیمه برای حیوانات خانگی از جمله سگ، گربه و پرنده‌های خانگی را ارائه کند تا این خدمت تازه سهولت دسترسی به قیمت بیمه نامه‌ی حیوانات خانگی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاعات، استعلام بیمه حیوانات خانگی دارای محاسن اعم از نمایش مشخصه‌های محصول است و می‌تواند باعث دسترسی بهتر دوست‌داران حیوانات خانگی به بیمه نامه‌ی این حیوانات شود.

خانم نگار نصر مدیرروابط عمومی بیتمه تولید این محصول را نتیجه‌ی 3 ماه  کار در این مجموعه دانست و گفت: فرآیندهای تولید محصول برای تولید این محصول از  زمان آغاز پروژه تولید محصول آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه