اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275227955

خرید بیمه شخص ثالث آنلاین

بیتمه سرویس فروش بیمه ثالث خود را راه اندازی کرد

کد: 13961017275227955

https://goo.gl/LbgaQ4

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌هایی که بیتمه محصول بیمه ثالث آن را ارائه می کند عبارتند از : شرکت بیمه پارسیان ، بیمه ما ، بیمه البرز ، بیمه سامان ، بیمه پاسارگاد ، بیمه آسیا ، بیمه رازی ، بیمه کارآفرین ، بیمه دانا ، بیمه نوین و بیمه ایران می باشد.

بیتمه سرویس فروش بیمه ثالث خود را راه اندازی کرد
شخص ثالث بیتمه

بیتمه بیمه شخص ثالث شرکت‌های بیمه پارسیان، بیمه ما، بیمه البرز، بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه آسیا، بیمه رازی، بیمه کارآفرین، بیمه دانا، بیمه نوین و بیمه ایران را ارائه می‌دهد

بیتمه به عنوان اولین سامانه‌ی استاندارد فروش آنلاین بیمه در ایران فروش بیمه شخص ثالث خود را آغاز کرد.

مشتریان می‌توانند با استفاده از این سامانه‌، بیمه شخص ثالث خود را به صورت همزمان در یازده شرکت مقایسه کنند و سپس بهترین بیمه نامه را انتخاب و خریداری کنند. همچنین در زمان مقایسه شرکت‌های بیمه، مشتریان می‌توانند فاکتورهای مختلفی از جمله قیمت آن‌ها و همچنین تعداد شعب پرداخت کننده خسارات، سطح توانگری شرکت‌های بیمه و ... را مقایسه کرده و بهترین را خریداری کرده و در آخر هزینه‌ی بیمه نامه را آنلاین پرداخت کنند و آن را درب خانه یا محل کار تحویل بگیرند.

شرکت‌هایی که بیتمه محصول بیمه ثالث آن را ارائه می‌کند عبارتند از : شرکت بیمه پارسیان، بیمه ما، بیمه البرز، بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه آسیا، بیمه رازی، بیمه کارآفرین، بیمه دانا، بیمه نوین و بیمه ایران.

لازم به ذکر است سامانه بیتمه بزودی محصول بیمه بدنه را نیز ارائه خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه انتخاب و خرید آگاهانه بیمه | بیتمه

بیتمه یک سامانه هوشمند برای سر و سامان دادن به شبکه فروش بیمه در سراسر کشور می باشد . این سامانه نه تنها فروش آنلاین بیمه بلکه به بازاریابان در سراسر کشور این امکان را می دهد به عنوان نماینده بیتمه به بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ها بپردازند. بیتمه در حال حاضر در حال تکمیل تنها باشگاه مشتریان بیمه ای در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]