اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961109279098295

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور

کد: 13961109279098295

https://goo.gl/NVyymV

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی تنقلات خارجی و داخلی در کشور تحت عنوان شوکومای راه‌اندازی شد. محمد ایران‌نژاد، مدیر اجرایی فروشگاه مجازی شوکومای با اعلام این خبر افزود: این فروشگاه وب‌سایت عرضه‌ی مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه، شکلات، پاستیل، اسمارتیز، چپیس انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و... در ایران است.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور
راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور

محمد ایران‌نژاد، مدیر اجرایی فروشگاه مجازی شوکومای با اعلام این خبر افزود: این فروشگاه وب‌سایت عرضه‌ی مستقیم انواع تنقلات خارجی و داخلی اعم از قهوه، شکلات، آبنبات، پاستیل، اسمارتیز، چپیس، بیسکویت، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، چاشنی‌ها، طعم‌دهنده‌ها و... در ایران است که این امکان را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کند که تنها با چند کلیک خوراکی مورد علاقه خود را انتخاب و در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

ایران‌نژاد بیان کرد: این فروشگاه در سامانه‌ی رسمی ای‌نماد ثبت و تحت نظارت انجمن صنفی  کسب‌وکار اینترنتی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران است.

مدیریت اجرایی فروشگاه اینترنتی شوکومای تصریح کرد: در این فروشگاه با توجه به دغدغه‌ی برخی مشتریان برای مصرف محصولات رژیمی یا فاقد قند، محصولات بدون شکر و گلوتن نیز عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه‌ی محصولات این فروشگاه با هولوگرام حلال عرضه می‌شود، گفت: در این فروشگاه محصولات ایرانی همچون ادویه، انواع شربت، عرقیات، عسل و گیاهان دارویی با بالاترین کیفیت عرضه می‌شود.

ایران‌نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان گفت: با پیشرفت روزافزون دنیای فناوری و اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر مردم با دنیای اینترنت، کسب‌وکارهای اینترنتی در بین مردم از مقبولیت خوبی برخوردار هستند، مقبولیتی که عمده‌ی دلایل آن قیمت پایین‌تر محصولات به علت حذف هزینه‌های جانبی مانند، انبار و اجاره، دسته‌بندی و مشاهده تمامی محصولات با توضیحات، امکان سفارش و تحویل آن جلوی منزل و امکان استرداد محصول بدون حضور فیزیکی است.

وی افزود: قیمت‌های رقابتی، تسریع در زمان خریداران، گستردگی محصولات و ارائه حق انتخاب بالا به مشتریان از دیگر دلایل رونق فروشگاه‌های مجازی است و این مجموعه نیز می‌کوشد تا با حفظ کیفیت و تنوع محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کند.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای رسمی متعدد این مجموعه برای راه‌اندازی یادآور شد:  متاسفانه افراد سودجو با استفاده از راه‌کارهای غیرقانونی فضای بی‌اعتمادی به اینگونه مشاغل را در میان مردم اشاعه می‌کنند؛ اما حق آن است که فروشگاه‌های آنلاین دارای مجوز به صورت دقیق و درست وظایف خود را انجام می‌دهند تا بتوانند در بازار پرتلاطم این روزها برای خود سهمی را رقم بزنند.

ایران‌نژاد گفت: این فروشگاه برای مناسبت‌های مهم و اعیاد تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه‌ای را قرار می‌دهد که ضمن خرید آنلاین در زمان‌های فوق، مشتریان از ارسال رایگان هم بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این فروشگاه اینترنتی در راستای ایجاد اشتغال، به طور مستقیم برای تعدادی از جوانان مستعد و دانشجو شغل ایجاد کرده است و در نظر دارد در آینده با گسترش فعالیت در همین حوزه‌ی محصولات و تنقلات، به جذب افراد با استعداد در زمینه‌ی اینترنت و فضای مجازی اقدام کرده و از شرکت‌ها و تولیدکننده‌های داخلی هم دعوت به همکاری می‌کند.

آدرس: www.chocomy.com

آدرس اینستاگرام: www.instagram.com/chocomy20

کانال تلگرام: t.me/chocomy

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی