اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970203292398295

نقد و بررسی شکلات Ritter Sport

کد: 13970203292398295

https://goo.gl/HxtWw8

، تهران , (اخبار رسمی): شکلات Ritter Sport طعمی بسیار عالی و به یاد‌ماندنی دارد طعمی که به امتحانش می‌ارزد. Ritter Sport یکی از بهترین برندهای شکلات است که خیلی محصولات این برند موردپسند است. Ritter Sport محصولی بسیار دوست‌داشتنی را تولید کرده است.

نقد و بررسی کیک شکلاتی برانی اتی
نقد و بررسی شکلات Ritter Sport

ریتر اسپرت یکی از بهترین و محبوب‌ترین شکلات‌های جهان است که با طعم‌های متفاوت و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی پیدا کرده است

به گزارش مجله خبری شوکومای ریتر اسپرت یکی از بهترین و محبوب‌ترین شکلات‌های جهان است که با طعم‌های متفاوت و منحصر به‌فرد خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این مقاله به نقد و بررسی شکلات Ritter Sport با مغز کشمش و فندق می‌پردازیم.

نوع: شکلات تابلت

تولید: آلمان

وزن: 100 گرم

طعم: کشمش، فندق

تعداد: 1 عدد

ترکیبات: امولسیفایر (لسیتین سویا)، تکه‌های فندق، روغن گیاهی، شکر، طعم‌دهنده، فندق، نمک، وانیل، پودر شیر، پودر کاکائو، کاکائو، کره کاکائو، کشمش

در جای خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

Ritter Sport برای این محصول از یک بسته‌بندی قهوه‌ای رنگ استفاده کرده است که عکس دو تکه شکلات در وسط و در کنار آن انگور قرمز و فندوق قرار گرفته است. در وسط بسته‌بندی یک مربع سفید رنگ با کادر طلایی قرار دارد که داخل آن با رنگ آبی برند Ritter Sport چاپ شده است. بسته‌بندی کاملا مناسب و محکم است برای باز کردن آن در پشت بسته‌بندی محلی برای باز کردن محصول در نظر گرفته شده که با فلش مشخص شده است.

طعم و مزه

اولین طعمی که حس می‌شود طعم شیرین و دلنشین شکلات است که با ترکیب خاص کشمش و مغز فندوق طعمی متفاوت را ایجاد کرده است. مغز فندوق و کشمش در تمام شکلات پخش شده که باعث می‌شود طعم منحصر به فرد این ترکیب در تمام شکلات حس شود. به دلیل مقدار مناسب فندوق و کشمش شکلات به دندان‌ها نمی چسبد و شیرینی شکلات دل را نمی‌زند. شکلات در 16 تکه 4*4 درست شده که ظاهر آن کاملا اشتها را باز می‌کند.

نکات مثبت: 

طعم عالی و دوست داشتنی دارد

همه چیز به اندازه است

مغز کشمش و فندوق زیاد دارد

بسته بندی مناسب 

کلام آخر

شکلات Ritter Sport طعمی بسیار عالی و به یاد‌ماندنی دارد طعمی که حتما امتحانش پیشنهاد می‌شود. Ritter Sport یکی از بهترین برندهای شکلات است. Ritter Sport محصولی بسیار دوست‌داشتنی را تولید کرده که می‌تواند یک میان وعده بسیار مناسب و مقوی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی