اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961123281838295

نقد و بررسی پاستیل هاریبو استار میکس

کد: 13961123281838295

https://goo.gl/kq7728

، تهران , (اخبار رسمی): مگر می‌شود کسی پاستیل‌های Haribo (هاریبو) را نشناسد؟ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پاستیل‌های جهان که طرفداران زیادی دارد. پاستیل هاریبو همانند همه‌ی پاستیل‌ها تهیه شده از ژلاتین گاو است. استفاده از ژلاتین در ساخت و تولید پاستیل باعث می‌شود که به پاستیل حالت ژله‌ای بدهد.

نقد و بررسی پاستیل هاریبو استار میکس
نقد و بررسی پاستیل هاریبو استار میکس

پاستیل هاریبو استار میکس طعم خوبی دارد، همانطور که انتظار می‌رفت هاریبو در تولید این پاستیل سنگ تمام گذاشته است و محصولی  از همه لحاظ کامل را تولید کرده است

با نقد و بررسی پاستیل‌هاریبو استار میکس از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید

پاستیل استار میکس‌هاریبو (Haribo Star Mix) تشکیل شده از 5 نوع از محبوب‌ترین پاستیل‌ها است که شامل: پاستیل خرسی، پاستیل تخم مرغی (نیمرو)، پاستیل نوشابه‌ای (کولا)، پاستیل انگشتر و پاستیل قلبی است.

مشخصات محصول

نوع

پاستیل

تولیدآلمان
وزن

160 گرم

طعم

میوه‌ای

تعداد

1 بسته

ترکیبات

شربت قند، شکر، عصاره استخوان و گوشت گاو، دکستروز، اسید سیتریک ، کنستانتره میوه

سایر

 در جای خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

هاریبو برای این محصول از یک تم آبی رنگ استفاده کرده است که در بالای بسته بندی برند‌هاریبو بزرگ و به رنگ قرمز و در پایین آن نام محصول یعنی Starmix کمی‌ کوچک‌تر و با رنگ سفید چاپ شده است. در پس زمینه عکس ستاره و سیاره زحل به چشم می‌خورد در وسط بسته‌بندی نایلون بی رنگ استفاده شده تا محتویات داخل محصول دیده شود و در آخر تصویر خرس محبوب‌ هاریبو است که در سفینه‌ای زرد رنگ کنار بسته بندی قرار گرفته است.

پلمپ محصول محکم است؛ ولی به راحتی باز می‌شود. در پشت بسته بندی مشخصات پاستیل از قبیل مقدار کالری، قند، چربی، انرژی و … درج شده است.

در مجموع بسته‌بندی با توجه به انتخاب رنگ و عکس‌ها جذاب است که جلب مشتری به خصوص کودکان می‌شود. همچنین کیفت بسته‌بندی نیز خوب است و به راحتی پاره یا سوراخ نمی‌شود.

طعم و مزه

بعد از باز کردن محصول بوی خوب پاستیل تمام فضا را در می‌گیرد که اشتها را چند برابر افزایش می‌دهد. اولین چیزی که به چشم می‌خورد پاستیل‌های رنگی باطعم میوه‌ای در پنج مدل است که در بالا به آنها اشاره شد.

پاستیل تخم مرغی (نیمرو) یکی از جالب ترین پاستیل‌هایی است که تابحال دیده ام کاملا شبیه نیمرو عسلی درست شده است که می‌تواند نظر کودکانی را که به خوردن تخم مرغ علاقه ای ندارند را جلب کند. پاستیل تخم مرغی کمی‌شیرین است اما وقتی به وسط تخم مرغ یا همان زرده میرسیم کمی‌مزه ترش دارد که به دلیل طعم‌های لیمو و پرتقال است. قسمت زرده کمی‌سفت تر از قسمت سفیده است. مزه ی پاستیل در تمام دهان حس می‌شود و طعم خوبی دارد.

پاستیل خرسی ظاهر جالبی دارد خرس‌های کوچک و بامزه که در طعم‌های پرتقال و لیمو درست شده اند. طعم پاستیل کمی‌ترش است ولی شیرینی کمی‌در دهان حس می‌شود.

پاستیل نوشابه‌ای واقعا یک نوشابه است. ظاهر کاملا شبیه نوشابه‌های شیشه‌ای و طعم همان نوشابه است؛ اما بدون گاز و کمی‌ شیرین‌تر از نوشابه‌ است.. این پاستیل از سایر پاستیل‌ها کمی‌نرم تر است. 

پاستیل قلبی در دو رنگ قرمز و نارنجی با دولایه که در زیر آن یک لایه با طعم کارامل به رنگ سفید استفاده شده است و درآخر پاستیل انگشتر که هر دو پاستیل آخر طعمی‌ همانند پاستیل خرسی دارند.

نکات مثبتنکات منفی

طعم خوب

 

پاستیل‌ها به دندان‌ها نمی‌چسبند

 

کلام آخر

پاستیل ‌هاریبو استار میکس طعم خوبی دارد ، همانطور که انتظار می‌رفت‌ هاریبو در تولید این پاستیل سنگ تمام گذاشته است و محصولی  از همه لحاظ کامل را تولید کرده است. بطور قطع می‌گوییم، شما با یک بار استفاده از محصولات‌هاریبو به این برند و محصولاتش وفادار خواهید ماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی