اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282128295

معرفی برند Kitkat

کد: 13961124282128295

https://goo.gl/v1vkr9

، تهران , (اخبار رسمی): یقینا شما هم مثل من با شنیدن نام شکلات کیت‌کت، بسته‌بندی قرمزی را در ذهن خود مجسم می‌کنید. کیت‌کت، ویفری ترد به همراه روکش شکلاتی شیرین است. این شکلات در سال 1935 در انگلستان عرضه شد و در سال 1988 توسط شرکت نستله خریداری شد که می‌توان آن را برندی جهانی نامید.

معرفی برند Kitkat
معرفی برند Kitkat

این شکلات در سال 1935 در انگلستان عرضه شد و در سال 1988 توسط شرکت نستله خریداری شد که می‌توان آن را برندی جهانی نامید

KitKat

سوال ما این است که چطور کیت‌کت توانست به یک برند و به چنین محبوبیتی دست پیدا کند؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

عوامل موثر در محبوبیت برند شکلات کیت‌کت

1) داشتن شعار تبلیغاتی موثر و ماندگار

می‌توان گفت شعار به ظاهر ساده  اما جذاب (have a break، have a kit kat) تاثیر به سزایی در برقراری یک ارتباط موثر با طرفداران آن داشته است. این شرکت با چاپ کردن این شعار بر روی تمام محصولات خود، خود را در ذهن‌های عوام نهادینه کرده است.

2) نوآوری در محصول با ارائه طعم‌های خاص به بازار

این شرکت با ارائه طعم‌های خاص به بازار سعی کرده که ذائقه‌های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. این امر به خودی خود گام موثری در پیشبرد تبلیغات این شکلات دارد.

3) بازاریابی لحظه‌ای و تعامل با مصرف‌کنندگان در فضای مجازی و به کمک ابزارهای دیجیتال

همان گونه که می‌دانید میلیون‌ها نفر از مردم سراسر جهان کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی برند محبوب خود را دنبال می‌کنند. زیرا این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا در جریان کامل اخبار و به روز رسانی‌های برند محبوب خود باشند.

شکلات کیت‌کت نیز از قدرت و تاثیرگذاری شبکه‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در جذب مشتری و افزایش محبوبیت برند خود بهره می‌برد. این برند شکلات در رسانه‌های اجتماعی خود از عواطف و احساسات مردم به نفع برند خودش استفاده می‌کند.

4) خلاقیت در تعامل دیجیتالی شکلات کیت‌کت با برندهای دیگر

پس از کسب محبوبیت، شرکت کیت‌کت تلاش خود را برای موفقیت بیشتر در زمینه‌‌ی دیجیتال متوقف نکرد. از این رو در اواخر سال ۲۰۱۳ شکلات کیت‌کت به دنبال برندی برای همکاری می‌‌گشت تا به کمک هم ایده‌‌های خلاقانه‌‌ی بازاریابی عملی کنند. در این میان شرکت گوگل برای معرفی سیستم عامل آندروید نسخه ۴.۴ خود پیشنهاد همکاری به شکلات کیت‌کت داد.

به این ترتیب شرکت شکلات کیت‌کت با طرح آندروید طراحی شد. دلیل شرکت گوگل برای این پیشنهاد همکاری این بود که مهندسان گوگل عاشق شکلات کیت‌کت بودند. همین همکاری گام موثری برای محبوبیت برند شکلات کیت‌کت شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی