اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282118295

نقد و بررسی شکلات Toffifee

کد: 13961124282118295

https://goo.gl/75FRX5

، تهران , (اخبار رسمی): با نقد و بررسی شکلات Toffifee از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. ترکیب شکلات و تافی، محصولی متفاوت از برند نامدار آلمانی storck (استورک) است که محصولی مناسب برای پذیرایی از میهمانانتان را آماده کرده است. storck با ترکیب شکلات، مغز فندق و کارامل طعمی بسیار دوست داشتنی را بوجود آورده است.

نقد و بررسی شکلات Toffifee
نقد و بررسی شکلات Toffifee

شکلات Toffifee طعمی بسیار مناسب و به یاد ماندنی دارد؛ استورک در این محصول تمام تلاش خود را برای متفاوت بودن انجام داده است که به نظر من بسیار موفق بوده است

مجله خبری شوکومای به بررسی و نقد شکلات‌های خوش طعم Toffifee پرداخته است، با این بررسی همراه باشید.

مشخصات محصول

نوع

شکلات پذیرایی

تولیدآلمان
وزن

125 گرم

طعمفندق
تعداد

15 عدد

ترکیبات

امولسیفایر (لسیتین سویا), رنگ طبیعی, روغن نخل, روغن گیاهی, شکر, شیر خشک, طعم دهنده, فندق, نمک, وانیل, پودر شیر, پودر کاکائو, کارامل, کرم کاکائو, کره کاکائو, گلوکز

سایر

در جای خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

storck برای بسته‌بندی این محصول از یک جعبه قهوه‌ای رنگ اسفاده کرده است که بر روی آن کلمه Toffife به رنگ سفید در بالای جعبه چاپ شده و در بالای آن کلمه storck به رنگ مشکی قرار گرفته است. در پایین جعبه عکس شکلات‌های مغز دار خوش طعم با چند مغز فندوق قرار گرفته که توجه شما را جلب می‌کند.

جعبه به صورت کشویی طراحی شده است که داخل آن یک جعبه با روکش نایلونی قرار دارد. روی روکش یک نوار زرد رنگ قرا گرفته است که باز کردن روکش را راحت کرده است. درون جعبه یک ظرف پلاستیکی زرد رنگ با 15 قسمت برای قرار گیری شکلات‌ها در نظر گرفته شده است که در مجموع یک بسته‌بندی مناسب و شیک را بوجود آورده است.

طعم و مزه

بعد از باز کردن روکش نایلونی بوی شکلات و کارامل به مشام می‌رسد که حس خوبی دارد. شکلات داخل ظرفی از تافی با طعم کارامل قرار دارد که بسیار ترکیب خوش طعم و مناسبی را بوجود آورده است. همان‌طور که انتظار می‌‌رود همه چیز به اندازه، شیرینی کافی، ترکیب مناسب کارامل و شکلات و در آخر هم مغز تازه فندوق که همگی باعث شده طعمی‌ به یاد ماندنی را تجربه کنید.

شکلات بسیار تازه و نرم است که باعث شده دندان‌ها اذیت نشوند؛ اما نرم بودن تافی باعث شده تا کمی‌به دندان‌ها بچسبد که آن هم به دلیل ترد بودن مغز فندوق رفع شده است.

نکات مثبت

نکات منفی

طعم عالی

تافی کمی‌به دندان‌ها می‌چسبد

شیرینی به اندازه

 

کلام آخر

شکلات Toffifee طعمی‌ بسیار مناسب و به یاد ماندنی دارد، استورک در این محصول تمام تلاش خود را برای متفاوت بودن انجام داده است که به نظر من بسیار موفق بوده است.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده‌اید لطفا نظر خود را در بخش نظرات نقد و بررسی شکلات Toffifee با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی