اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282778295

نقد و بررسی شکلات damak

کد: 13961128282778295

https://goo.gl/BUWVn3

، تهران , (اخبار رسمی): مگر می‌شود اهل شکلات بود و شرکت nestle (نستله) را نشناخت؟ یکی از بزرگ‌ترین شکلات‌سازهای دنیا که شکلات‌های محبوبی را تولید می‌کند. شکلات‌های کیت کت، اسمارتیز و بسیاری شکلات‌های دیگر، محصول این شرکت هستند.

نقد و بررسی شکلات damak
نقد و بررسی شکلات damak

شکلات تلخ damak طعمی بسیار مناسب و به یاد ماندنی دارد. طعمی که حتما امتحانش را برای شما پیشنهاد می‌کنم. مانند همیشه nestle در کار خود موفق بوده و از بهترین مواد برای محصول خودش استفاده کرده است.

نقد و بررسی شکلات damak

با نقد و بررسی شکلات damak (داماک) از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. این بار با یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین شکلات‌های این برند یعنی شکلات تلخ داماک در خدمت شما هستیم. شکلاتی خوش طعم و دوست داشتنی با مغز پسته فراوان که شما را مجذوب خود می‌کند. این شکلات برای تقویت حافظه نیز مفید است.

مشخصات محصول

نوع

شکلات تابلت

تولیدسوئیس
وزن

80 گرم

طعم

تلخ, پسته‌ای

تعداد

1 عدد

ترکیبات

 

شکلات، شیر، کاکائو، کره کاکائو، پسته خرد شده

 

سایر

در جای خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

همه چیز دوست داشتنی است، یک بسته بندی کاغذی سفید رنگ با تصویر بزرگ یک تکه شکلات تلخ با مغز سبز رنگ پسته در وسط آن که آب دهان را به راه می‌اندازد. در بالای بسته بندی نام برند nestle به رنگ طلایی و در پایین آن کلمه damak به دو رنگ سبز کم رنگ و پررنگ حک شده است. در کناره‌های بسته خطوطی سیاه رنگ وجود دارد که به تلخ بودن شکلات اشاره دارد. بعد از باز کردن روکش کاغذی با یک روکش طلایی رنگ پلم شده از جنس زر ورق مواجه می‌شویم که به خوبی شکلات را در بر گرفته و از ورود هوا و آلودگی محافظت می‌کند. باز کردن هردو روکش بسیار راحت است و اندازه محکم بودن پلمپ به اندازه است.

طعم و مزه

طعم فوق العاده است، حتما تجربه کنید. همه چیز دقیق و به اندازه است. این شکلات با درصد تلخی 55 طعم دوست داشتنی را در کنار مغز پسته ایجاد کرده است. اولین طعمی‌ که حس می‌شود طعم ملایم شکلات تلخ است و کمی‌ بعد طعم شیرینی شکلات به آن اضافه می‌شود و همچنین تکه‌های ترد و تازه پسته که دلنشینی این شکلات را چند برابر می‌کند.

تلخی شکلات نه آنقدر زیاد است که مزه تمام دهان تلخ شود و نه آنقدر کم که حس نشود، ترکیب شیرینی و تلخی در کنار هم طعم این شکلات را بسیار لذیذ و دوست داشتنی کرده است. به دلیل وجود تکه‌های ترد پسته شکلات اصلا به دندان‌ها نمی‌چسبد. شکلات در 15 تکه 3 در 5 درست شده که ظاهر آن کاملا اشتها را باز می‌کند.

کلام آخر

شکلات تلخ damak طعمی‌ بسیار مناسب و به یاد ماندنی دارد طعمی‌ که حتما امتحانش رو برای شما پیشنهاد می‌کنم. مانند همیشه nestle در کار خود موفق بوده و از بهترین مواد برای محصول خودش استفاده کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی