اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961123281818295

نقد و بررسی کرم بیسکوئیت penotti

کد: 13961123281818295

https://goo.gl/rWbPfV

، تهران , (اخبار رسمی): کرم بیسکوئیت پنوتی با طعم اسپرسو ساخته شده از بهترین دانه‌های قهوه عربیکا است. این کرم در حقیقت از خمیرکردن بیسکوئیت‌‌های خوشمزه کاراملی هلندی برند Speculoos تهیه شده و به جای کره شکلاتی یا شکلات صبحانه قابل استفاده‌ است و مناسب برای استفاده روی نان یا بیسکوئیت است.

نقد و بررسی کرم بیسکوئیت penotti
نقد و بررسی کرم بیسکوئیت penotti

کرم بیسکوئیت penotti یک محصول بسیار خاص است. محصولی که طعمش عامه پسند نیست؛ ولی برای کسانی که طعم اسپرسو را می‌پسندند یک محصول فوق العاده است

با نقد و بررسی کرم بیسکوئیت penotti از مجله خبری شوکومای همراه ما باشید. امروز به نقد و بررسی کرم بیسکوئیت penotti با طعم اسپرسو در مجله خبری شوکومای می‌پردازیم.

مشخصات محصول

نوع

شکلات بار – صبحانه

تولید

هلند

وزن

350 گرم

طعماسپرسو
تعداد

1 عدد

ترکیبات

امولسیفایر (لسیتین سویا), بیسکویت بلژیکی, خامه , رنگ خوراکی, روغن نخل, روغن گیاهی, شکر, شیر, طعم دهنده, قهوه اسپرسو, قهوه عربیکا, نمک, پودر شیر, کاکائو, کره, گلوکز

سایر

در جای خشک و خنک نگهداری شود

بسته بندی محصول

penotti در این محصول فوق العاده از یک بسته مقوایی استوانه‌ای شکل با کیفیت خوب استفاده کرده است که روی آن با یک درب پلاستیکی پوشانده شده و در زیر درب با استفاده از یک کاغذ بسته پلمب شده است تا از ورود هر گونه آلودگی و گرد خاک محافظت کند. رنگ بسته قهوه‌ای تیره است که بر روی آن کلمه Cookie Notti با رنگ سفید و در زیر آن کلمه Espresso با رنگ طلایی چاپ شده است. درب محصول به رنگ طلایی است که بر روی آن برند penotti و تصویری از داخل محصول بر روی یک برچسب چاپ شده است. بسته بندی محصول بسیار سبک و مناسب است و طراحی خوبی دارد.

طعم و مزه

طعمی به یاد ماندنی برای دوستداران اسپرسو ، طعمی به یاد ماندنی که من به شخصه خیلی پسندیدم؛ البته ناگفته نماند که این طعم مورد پسند همه نیست. به عنوان مثال یکی از دوستان که از این محصول میل کرد، اصلا این محصول را نپسندید و طعم اورجینال آن را بیشتر دوست داشت. هنگام باز کردن محصول بوی قهوه یا بهتر بگویم اسپرسو به مشام می‌رسد. در وسط محصول یک لایه قهوه‌ای تیره با طعم اسپرسو تلخ و در اطراف آن کرم بیسکوئیت قرار گرفته است که با ترکیب آن یک ترکیب دوست داشتنی و خاص از طعم کرم بیسکوئیت و اسپرسو بوجود می‌آید. طعم محصول کمی تلخ است و حس خوبی را منتقل می‌کند.

نکات مثبت

نکات منفی

ترکیب خاص کرم بیسکوئیت

از نظر بنده ندارد

طعم دوست داشتنی اسپرسو

 

بسته بندی مناسب

 

کلام آخر

کرم بیسکوئیت penotti یک محصول بسیار خاص است محصولی که طعمش عامه پسند نیست؛ ولی برای کسانی که طعم اسپرسو را می‌پسندند یک محصول فوق العاده است. این کرم بیسکوئیت طعمی فوق العاده و به یاد ماندنی دارد. طعمی که حتما امتحانش را به شما پیشنهاد می‌کنم، با این حال کسانی که طعم‌های تلخ یا اسپرسو را نمی‌پسندند می‌توانند از محصول کرم بیسکوئیت penotti اورجینال استفاده کنند که یک محصول فوق العاده با طعمی محشر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی