اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280378295

فروشگاه اینترنتی شوکومای جامع‌ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی

شوکومای، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در ایران

کد: 13961116280378295

https://goo.gl/2JQBTe

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع‌ترین وب‌سایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه، شکلات، آبنبات، پاستیل، اسمارتیز، چیپس، بیسکویت و … در ایران است. تنها با چند کلیک خوراکی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در کشور ایران
فروشگاه اینترنتی شوکومای
شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در کشور ایران
شوکومای، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در ایران
شوکومای ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در کشور ایران
شوکومای، بزرگترین فروشگاه آنلاین تنقلات خارجی در ایران

با قیمت‌های بسیار مناسب و تخفیف‌های ویژه در شوکومای شما را شگفت زده خواهیم کرد. تمامی عزیزان و کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف bon96 حین ثبت سفارش خود از 15% تخفیف بهره‌مند شوند

خرید آنلاین انواع تنقلات خارجی

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین عرضه کننده انواع تنقلات خارجی با بیش از 2500 نوع محصول است. انواع شکلات، قهوه، پاستیل، بیسکوئیت، آبنبات، عسل، کیک و ویفر، سس و طعم دهنده و … را بصورت آنلاین خرید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. می‌توانید خرید آنلاین انواع تنقلات خارجی را با شوکومای تجربه کنید.

کد تخفیف ویژه کاربران جدید 

با قیمت‌های بسیار مناسب و تخفیف‌های ویژه در شوکومای شما را شگفت زده خواهیم کرد. تمامی‌کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف bon96 حین ثبت سفارش خود از 15% تخفیف بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن شوکومای تجربه‌ای متفاوت در خرید آنلاین

با دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس شوکومای در تلفن همراهتان، می‌توانید عضو شوکومای شده و از تمامی‌امکانات سایت مانند مشاهده محصولات، مشاهده تصاویر و مشخصات کالاها،  اطلاع از تخفیف‌های شگفت انگیز و… بهره‌مند شوید و نهایتا سفارشتان را ثبت کنید.

 

مجله خبری شوکومای ؛ نقد و بررسی تنقلات خارجی

با مجله خبری شوکومای همراه شوید و آخرین اخبار و اطلاحات حوزه تنقلات را مطالعه کنید. مجله خبری شوکومای برای اولین بار در ایران به نقد و بررسی تخصصی تنقلات خارجی می‌پردازد.

جشنواره فروش انواع عسل خارجی و ایرانی

وبسایت شوکومای با فروش بیش از 60 نوع عسل خارجی و ایرانی مرغوب، بزرگ‌ترین عرضه کننده عسل از نظر تنوع در فضای مجازی است. عسل‌های با کیفیت، مرغوب و ارگانیک را با قیمت‌های مناسب در جشنواره فروش عسل وب‌سایت شوکومای بصورت آنلاین خرید کنید.

 

 

در شبکه‌های اجتماعی همراه شوکومای باشید

آدرس وبسایتhttps://www.chocomy.com
آدرس کانال تلگرامhttps://t.me/chocomy
آدرس پیج اینستاگرامhttps://www.instagram.com/chocomy20
آدرس کانال آپاراتhttps://www.aparat.com/chocomy
تلفن‌های تماس 55750615 021 | 56078036 021

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]