اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280627989

باکیفیت ترین دستگاه کباب ساز خانگی

بهترین کباب ساز خانگی موجود در بازار

کد: 13961117280627989

https://goo.gl/Rrd74V

، (اخبار رسمی): کباب زن شاندرمن امکان تهیه کباب کوبیده حرفه‌ای در منزل را با هر نوع ترکیب گوشت دلخواه (گوسفند ، گوساله ، مرغ ، بوقلمون ، شتر و شترمرغ …) ممکن کرده است. با دستگاه کباب گیر خانگی شاندرمن بدون نیاز به نایلون فریزری، عمل تزریق مکانیکی گوشت در قالب انجام می‌شود.

بهترین کباب ساز خانگی موجود در بازار
بهترین کباب ساز خانگی موجود در بازار

با کباب ساز خانگی شاندرمن به راحتی کباب‌های یکدست و زیبایی را در منزل بپزید

کباب کوبیده یک غذای سنتی ایرانی، خوشمزه و خوش طعم و ایده‌ال برای پذیرایی از مهمان‌ها در مجالس و مهمانی‌ها است. طبخ کباب کوبیده در منزل شگردهایی دارد که اگر آن‌ها را ندانیم نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

یکی از مشکلاتی که معمولا هنگام پختن کباب‌های خانگی پیش می‌آید این است که گوشت‌ها از روی سیخ می‌ریزد و خوب به آن نمی‌چسبد. شما می‌توانید با بهترین کباب‌ساز خانگی موجود در بازار (کباب ساز خانگی شاندرمن) کباب‌های یک‌دست و زیبایی را براحتی در منزل بپزید.

فقط کافی است مواد کباب کوبیده را درون محفظه دستگاه کباب ساز خانگی شاندرمن قرار داده و سیخ کباب را در جای مخصوص بگذارید و دستگیره دستگاه را بچرخانید. با چرخاندن دستگیره‌، سیخ کباب از دستگاه بیرون آمده و مواد برروی سیخ بصورت یکنواخت چسبانده می‌شوند.

برای استفاده از کوبیده زن شاندرمن در منزل از گرمکن برقی و در مکان‌های تفریحی از حرارت کم شعله پیک نیک می‌توان استفاده کرد.

همچنین، برای روکش سیخ‌گیر خانگی شاندرمن از تفلون نچسب مرغوب و اصلی برای کارایی بهتر استفاده شده است.

یادآور می‌شود، قابلیت جداسازی قطعات کباب ساز خانگی شاندرمن به جهت شستشوی آسان و بهداشتی وجود دارد. همچنین، می‌توانید قطعات دستگاه کباب ساز شاندرمن را در ماشین ظرفشویی در هر دمایی و با هر نوع مواد شوینده قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خرید کباب ساز خانگی شاندرمن به  http://www.shanderman.org/shanderman مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی