اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282877989

خلاقیت و ایده پردازی با چاپ پارسه

«چاپ پارسه» بهترین انتخاب برای حرفه ای ها

کد: 13961129282877989

https://goo.gl/wVa1F3

، (اخبار رسمی): «چاپ پارسه» با سابقه طولانی در کلیه امور چاپی، با تأسیس و راه اندازی سیستم مدیریت چاپ و با استفاده از افراد خبره و توانمند این صنعت، گام مهمی در جهت ارائه بهترین خدمات چاپ صنعتی برداشته است.

«چاپ پارسه» بهترین انتخاب برای حرفه ای ها
«چاپ پارسه» بهترین انتخاب برای حرفه ای ها

با چاپ پارسه متفاوت باشید شماره تماس: ۷۷۶۸۰۸۱۴ ۰۲۱

 برقراری ارتباط موثـر با مشتریان برای هـر سازمان اهمیـت زیادی دارد و در ایـن امر یکی از بهتـرین و کارآمدترین ابزارها برای معرفی، بروشور است که محصولات شرکت‌ها را به شکلی جالب و جذاب در اختیار بیننده قرار می‌دهد، از این جهت بر آن شدیم به ارائه اطلاعاتی در زمینه چاپ حرفه‌ای برشور و کاتالوگ بپردازیم.

تجمیع پیشرفته‌ترین ماشین آلات چاپ، صحافی و بسته‌بندی در این واحد (پنج رنگ SM52–دو رنگSM52–تک رنگ با قابلیت درج شماره سریال-لترپرس- پرس پلار اتوماتیک ۹۲–تاکنی جهت لیفلت داروئی و بهداشتی)  قابلیت اجرای انواع سفارش‌های طراحی، چاپ و بسته بندی در ابعاد کوچک و بزرگ را اعم از طراحی و چاپ کاتالوگ، بروشور، ست‌های اداری، پوستر، کارت ویزیت، سربرگ، سالنامه، تقویم، جعبه و ... را فراهم کرده است،

از آنجایی که اتاق فکر و ایده‌‌پردازی این سازمان، بهترین تکنیک‌های ایده‌یابی را به‌ کار می‌گیرد تا بهترین و متناسب‌ترین ایده کشف و توسعه داده شود، «چاپ پارسه» بهترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها است.

همچنین، چاپ پارسه با به کارگیری متخصصین صنعت چاپ و طراحان خلاق و ایده پرداز فعالیت‌های زیر را انجام می‌دهد:

  • تولید جعبه‌های داروئی
  • تولید Shoppin bag
  • تولید کلاسور
  • چاپ و آماده سازی ماهنامه و مجله
  • چاپ و آماده سازی کاتالوگ و بروشور
  • خدمات سلفون و یووی
  • رنگ‌های تخصصی پنتون و فلورسنت

آنچه چاپ پارسه را از دیگر شرکت‌های چاپ و تبلیغاتی متمایز می‌کند خلاقیت، نوآوری، ایده پردازی، تولید و ایجاد فکر با تکیه بر ساختارهای علمی و شناخت نیاز مشتریان و بازار است. هدایت صحیح و مدیریت صحیح پروژه با حداقل هزینه‌ها و  ایده‌های جدید رمز موفقیت شما است. با چاپ پارسه متفاوت باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]