اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282867989

ارائه باکیفیت ترین عایق کاری حرارتی و برودتی

عایق کاری حرارتی و برودتی «پاییزان»

کد: 13961129282867989

https://goo.gl/7h5FA6

، (اخبار رسمی): تیم حرفه‌ای «پائیزان» بیش از ۱۵ سال است که برای دست یابی به این هدف، با استفاده از تکنولوژی های روز در زمینه عایق کاری و ورق کاری سیستم‌های حرارتی و برودتی، به ارائه خدمات پرداخته است.

عایق کاری حرارتی و برودتی «پاییزان»
عایق کاری حرارتی و برودتی «پاییزان»

با آرامش و آسودگی خاطر به پائیزان اعتماد کنید و کار خود را به تیم حرفه‌ای آنها بسپارید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان پائیزان تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۵۸۱۵۵۷

در دنیای امروز، محاسن استفاده بهینه از منابع انرژی بر کسی پوشیده نیست و در این میان کنترل و کاهش هدررفت انرژی نقش بسزایی دارد. از بهترین روش‌ها عایق کاری و ورق کاری سیستم‌های حرارتی و برودتی است. کاهش مصرف انرژی و پیرو آن، کاهش هزینه‌های مربوط، بسرعت هزینه‌های انجام عایق کاری را جبران می‌کند.

برای عایق کاری ساختمان یا خانه ابتدا باید در نظر گرفت چه سطحی از خانه با محیط خارج ارتباط دارد و با در نظر گرفتن این موضوع و محدوده جغرافیایی و تلورانس، کمترین انتقال دما پیش می‌آید.همچنین، با در نظر گرفتن سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان، محاسبات لازم انجام شده و بهترین عایق و متریال را با قطر و ضخامت مناسب انتخاب می‌کنند تا با کمترین هزینه بیشترین نتیجه لازم را داشته باشد.

در ادامه مسئله مهمی‌ که در مرحله نصب عایق‌ها مطرح است، سرعت اجرا و سبک بودن عایق و سازه است و اینکه تا چه اندازه ایمن و در قالب خودش ماندگار باشد؟ از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس دشواری‌های عایق ساختمان بر آمدند و از پای ننشتند و به بنیان گذاری «پائیزان » دست یازیدند تا برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی تاثیر گذار باشند.

تیم حرفه‌ای «پائیزان» بیش از ۱۵ سال است که برای دست یابی به این هدف، با استفاده از تکنولوژی‌های روز در زمینه عایق کاری و ورق کاری سیستم‌های حرارتی و برودتی، به ارائه خدمات پرداخته است.

تیم کارآزموده پاییزان بسته به شرایط ساختمان شما (موقعیت کار، آب و هوا، توان مالی) آماده ارائه پیشنهاد کارشناسی و همکاری کاملا حرفه ای با رعایت تمام نکات و مسائل فنی در فعالیت‌های زیر است:

  •  نصب و اجرای انواع عایق‌های فوم
  •  نصب و اجرای پشم شیشه
  • نصب و اجرای پشم سنگ
  • نصب و اجرای انواع عایق‌های الاستومریک
  • نصب و اجرای ورق‌های استیل و آلومینیوم و غیره
  •  اجرای روش جدید در جهت محافظت از پوسیدگی منابع و سایر سیستم‌های تاسیساتی بعد از عایق کاری
  •  و سایر خدمات درخواستی شما

عایق کاری حرارتی و برودتی «پاییزان» باتجربه لازم در امر عایق‌بندی موتورخانه‌های کوچک مسکونی تا برج‌ها و ساختمان‌های تجاری و غیره در خدمت شما دوستان گرامی است تا بتوانید با همکاری هم در جلوگیری از هدر رفتن انرژی تاثیر گذار باشید و یک کار با کیفیت بجا بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان