اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282797989

بهترین مجموعه طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم های انتقال مواد؛

تخصصی ترین مرکز طراحی و ساخت خطوط انتقال بار کجاست؟

کد: 13961129282797989

https://goo.gl/AZRSR7

، (اخبار رسمی): صنعت کاران پیشرو با بیش از دو دهه سابقه در زمینه صنعت ماشین‌سازی و تجهیزات ذخیره، جداسازی و انتقال بار در صنایع مختلف فعالیت دارد. طراحی تجهیزات انتقال مواد در گروه صنعت کاران پیشرو، با استفاده از نرم‌افزارهای سه بعدی و بروز مورد استفاده در کشورهای اروپایی و امریکایی صورت می‌گیرد.

تخصصی ترین مرکز طراحی و ساخت خطوط انتقال بار کجاست؟
تخصصی ترین مرکز طراحی و ساخت خطوط انتقال بار کجاست؟

صنعت کاران پیشرو در تلاش است تا با افزایش کیفی و کمی تولید، اتوماسیون صنعتی و ارائه راهکارهای کاربردی در زمینه‌های طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات مختلف، همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا گام بردارد

از آنجایی که هر کارخانه یا فعالیت صنعتی، معدنی، غذایی در فرآیند تولید خود، با سیستم‌های انتقال مواد در انواع مختلف سر و کار دارد. طراحی بهینه با پشتوانه علمی‌ خطوط انتقال بار، می‌تواند تا حدود بسیار زیادی سرعت تولید و راندمان سایر قسمت‌ها را به همراه داشته باشد.

سیستم‌های انتقال مواد، می‌تواند ترکیبی از چندین نوع از انواع تجهیزات انتقالی باشد که بنابر شرایط فعالیت، محیط قابل نصب، مواد قابل انتقال و شرایط دیگری که در انتقال بهینه موثر است، تاثیر گذار باشد.

بر این اساس، انتخاب تخصصی‌ترین مرکز طراحی و ساخت خطوط انتقال بار برای مدیران اهمیت ویژه‌ای دارد. از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها بر آمدند و از پای ننشتند و به بنیان گذاری «صنعت کاران پیشرو» دست یازدیدند تا بتواند نیاز صنعت کشور را برطرف سازد.

صنعت کاران پیشرو با بیش از دو دهه سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و تجهیزات ذخیره، جداسازی و انتقال بار در صنایع مختلف فعالیت دارد.

این مجموعه به عنوان طراح و سازنده تجهیزات و سیستم‌های انتقال مواد، با استفاده از تیم مهندسی مجرب و تکنسین‌های کارآزموده، بهترین روش انتقال و بروز ترین تکنولوژی‌های دنیا و مطابق با جدیدترین استانداردها را پیشنهاد می‌کند.

طراحی تجهیزات انتقال مواد در گروه صنعت کاران پیشرو، با استفاده از نرم افزار‌های سه بعدی و بروز مورد استفاده در کشورهای اروپایی و امریکایی صورت می‌گیرد.

همچنین، تسلط کامل واحد مهندسی شرکت صنعت کاران پیشرو، این امکان را ایجاد می‌‌کند تا طراحی‌های انجام شده به شکل دقیق‌ترین حالت قبل از اجرا قابل رویت و بررسی باشد.

از عمده فعالیت‌های این گروه صنعتی می‌توان به طراحی و ساخت انواع نوار نقاله‌ها و انتقال دهنده‌های أفقی، شیبدار و عمودی از جنس استیل و آهن و … مناسب به نیاز مشتری و مصرف در صنایع مختلف اشاره کرد که از جمله: الواتور‌های قاشقی و تسمه‌ای، ماردون‌های حلزونی یا مارپیچ، نقاله‌های اجدار، شیبدار، قاشقک دار، alo کانوایر، اسکرو کانوایر، رولر کانوایر، بلت کانوایر و کانوایر pvc و … اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، تجهیزات انتقال مواد ساخته شده توسط صنعت کاران پیشرو، قابلیت افزودن سیستم‌ها و مکانیزم‌های مختلفی به منظور اتوماسیون کامل یک خط تولید را دارا است و مطابق با شرایط کاری می‌توان سیستم‌های مختلفی را به آنها افزود.

یکی از افتخارات گروه صنعت کاران پیشرو، طراحی و ساخت نوار نقاله‌های بارگیری و تخلیه به صورت شیبدار و افقی و دو جهته است که از ارتفاع 1 متر تا ۶ متر قابلیت بارگیری و تخلیه را داراست.

صنعت کاران پیشرو همواره در تلاش است تا با افزایش کیفی و کمی‌ تولید، اتوماسیون صنعتی و ارائه راهکارهای کاربردی در زمینه‌های طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات مختلف، همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا  گام بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید