اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282657989

سرآمد امن ترین انبار و سوله برای نگهداری از کالای لوکس شما؛

امن ترین سوله وانبار برای کالاهای وارداتی و لوکس کجا است؟

کد: 13961128282657989

https://goo.gl/zcKJak

، (اخبار رسمی): سرآمد اجاره دهنده سوله وانبار برای کالاهای وارداتی و داخلی و لوکس، دارای سوله‌های مجزا به صورت کلیدی و عمومی، دارای نگهبان ودوربین مدار بسته و نگهبان محله با بیش از ۱۷ سال سابقه در خدمت تولیدکنندگان و وارد کنندگان اجناس است.

امن ترین سوله وانبار برای کالاهای وارداتی و لوکس کجاست؟
امن ترین سوله وانبار برای کالاهای وارداتی و لوکس کجا است؟

اجناس خود را با اطمینان به انبار سرآمد بسپارید شماره تماس: ۰۲۱۵۶۵۴۳۳۶۲

انبارداری یک خدمت اقتصادی است و عبارت از نگهداری کالا به منظور عرضه به موقع یا گسترش دادن مدت عرضه آن به نحوی که کالا برای مدت بیشتری قابل دسترس و مصرف باشد.

در اقتصاد هر کشوری انبارداری حلقه‌ای از زنجیره تولید، انتقال، توزیع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسط را در انتقال کالا از مناطق تولید به بازارهای مصرف و سپس توزیع محلی برعهده دارند.

درصد زیادی از سرمایه سازمان‌ها را مواد اولیه و قطعات، تجهیزات و کالاهای آن تشکیل می‌دهد. لذا نگهداری و مراقبت دقیق از آنها و برقراری یک نظام صحیح اطلاعاتی برای کنترل موجودی انبار و یا زمان به موقع جهت سفارش و میزان سفارش کالا بسیار ضروری بوده و پاسخ صحیح به این سوال که امن‌ترین سوله وانبار برای کالاهای وارداتی و لوکس کجاست؟ می‌تواند به سود سازمان بی‌افزاید.

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس دشواری‌های انبار کردن کالاها بر آمدند و از پای ننشتند و به بنیان گذاری «انبار سرآمد» دست یازیدند تا برای جلوگیری از تضرر به سازمان‌ها تاثیر گذار باشند.

سرآمد اجاره دهنده‌ی سوله و انبار برای کالاهای وارداتی وداخلی و لوکس، دارای سوله‌های مجزا به صورت کلیدی و عمومی دارای نگهبان و دوربین مدار بسته و نگهبان محله با بیش از ۱۷ سال سابقه در خدمت تولیدکنندگان و واردکنندگان اجناس است و از آنجایی که انبار باید دارای سیستم نقل و انتقال و جابه جایی مناسب از جمله نوار نقاله، بالا برنده، سایر تجهیزات مورد نیاز بسته به نوع انبار و از جنس مقاوم و قابل شستشو باشد و در هنگام استفاده هیچ گونه آسیبی به کارکنان، مواد و کالاها وارد نشود. انبار سرآمد تمامی این ویژگی‌ها را دارد و مکانی امن برای انبارش کالاهای وارداتی و داخلی و لوکس شما است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار