اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961130283167989

معتبرترین مرکز خرید صنایع دستی؛

دارایی بافی فاطیما؛ بهترین مرجع برای خرید صنایع دستی استان یزد

کد: 13961130283167989

https://goo.gl/bXUfuJ

، (اخبار رسمی): صنایع دستی و دارایی بافی فاطیما به مدیریت رحمت الله خیراندیش با بیش از سه دهه سابقه، به عنوان تولید کننده شال، روسری، رومیزی، روتختی، مانتو، پانجو، سارافون، کیف، کفش و غیره از ابریشم و رنگ‌های طبیعی در یزد فعالیت می‌کند.

دارائی بافی فاطیما ؛ بهترین مرجع برای خرید صنایع دستی استان یزد
دارایی بافی فاطیما؛ بهترین مرجع برای خرید صنایع دستی استان یزد

صنایع دستی دارائی بافی فاطیما آماده ارائه متنوع ترین و باکیفیت ترین صنایع دستی برای مصرف کنندگان است شماره تماس : ۰۹۱۳۲۵۳۹۸۰۵

دارایی بافی نوعی پارچه سنتی از صنایع دستی که قدمت ۸۰۰ ساله دارد و مختص یزد است. نام این محصول که از ابریشم و رنگ‌های طبیعی و همچنین از نخ و ابریشم مصنوعی تهیه شده است به معنای گره زدن و یا پیچاندن است و در گذشته به عنوان جهیزیه عروس و دارایی توسط افراد ثروتمند خریداری می‌شده  است. این محصول دارای رنگ‌های مختلفی بوده است که هیچگاه مانند هم نیستند. نقوش این پارچه به صورت هندسی درهم بافته شده است. رنگ‌های رنگارنگ دارایی نقش آن با رنگ‌های گرم و پرشور مانند زرد، سبز، قرمز، بنفش و غیره تولید می‌شوند. محصولات این فروشگاه درنهایت به صورت شال، روسری، رومیزی، روتختی، مانتو، پانجو، سارافون، کیف، کفش و غیره در می‌آیند که به دو صورت دستی و ماشینی بافته شده‌اند.

در خرید صنایع دستی باید به نکاتی توجه کنید. در مرحله اول باید اعتبار، تخصص و محبوبیت فروشگاه صنایع دستی را بررسی کنید و در مرحله دوم قیمت و کیفیت محصولات را باید در نظر بگیرید. یکی از فروشگاه‌های معتبر که تمامی‌ این شرایط را دارد، فروشگاه صنایع دستی و دارائی بافی فاطیما است که از گذشته تاکنون محبوبیت بسیاری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | صنایع دستی