اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283457989

تولید و اجرای با کیفیت ترین قطعات پیش ساخته

آتی گستر پارس آرمه بهترین محصولات پیش ساخته را ارائه کرد

کد: 13961202283457989

https://goo.gl/1YnYXM

، (اخبار رسمی): شرکت آتی گستر پارس آرمه با نام تجاری سپانه به مدیریت مهندس حسین محقق، با بکارگیری دانش نوین و با استفاده از تولیدات کاملا بومی و در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر از فضای شهری و پایین آوردن هزینه و قطع وابستگی، تولید و اجرای قطعات پیش ساخته بتنی مسلح و غیرمسلح را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.

آتی گستر پارس آرمه بهترین محصولات پیش ساخته را ارائه کرد
آتی گستر پارس آرمه بهترین محصولات پیش ساخته را ارائه کرد

با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی سپانه، شهرسازان، مسئولان اجرایی و برنامه ریزان، دیگر نگران فضای هسته مرکزی شهرها و بافت های فشرده نخواهند بود. Www.sepaneh.ir

یکی از پایه‌های مهم صنعت هر جامعه و خصوصاً بخش ساختمان، عمر مفید تولیدات آن است. نوع مصالح، چگونگی ساخت، طراحی، اجرا و نگهداری سازه‌ها، هر یک از محورهای افزایش عمر مفید ساختمان‌ها هستند. 

بر این اساس، از علت‌های کم بودن عمر مفید ساختمان‌ها در کشور، مصالح غیراستاندارد، باکیفیت پایین، نظارت صوری و غیر مسئولانه و اجرای غیر صحیح است که می‌توانند زنجیره یک ساختمان غیراستاندارد را کامل کند. اما در این میان آنچه که بیش از موارد مذکور به پایداری ساختمان‌ها آسیب می‌زند، نحوه به کارگیری مصالح و کاربرد آن در ساختمان سازی است.

همچنین، با توجه به رشد جمعیت کشور و افزایش تقاضای مسکن، استفاده از سیستم‌های ساختمانی صنعتی به منظور ارتقای کیفیت ساخت صنعتی‌سازی ساختمان، غیر قابل اجتناب است. در صورت حرکت به سمت صنعتی‌سازی ساختمان با استفاده از مدل علمی‌ و کاربردی موثر، نه تنها توانایی پاسخگویی به تقاضای فعلی جامعه وجود خواهد داشت؛ بلکه بر سرعت ساخت، کیفیت و قیمت تمام شده ساختمان نیز تاثیرات مثبت بسیاری خواهد گذاشت که رایج‌ترین این روش‌ها، صنعت پیش‌ساخته به خصوص پیش‌ساخته بتنی است. 

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس دشواری‌های صنعت ساختمان بر آمدند و از پای ننشتند و به بنیان گذاری «آتی گستر پارس آرمه » دست یازیدند تا ساختمان‌هایی با استاندارد بالا ساخته شود. شرکت آتی گستر پارس آرمه با نام تجاری سپانه به مدیریت مهندس حسین محقق، با بکارگیری دانش نوین و با استفاده از تولیدات کاملا بومی‌ و در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر از فضای شهری و پایین آوردن هزینه و قطع وابستگی، تولید و اجرای قطعات پیش ساخته بتنی مسلح و غیرمسلح را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.

محصولات شرکت آتی گستر پارس آرمه:

۱. قطعات دیوارهای پیش ساخته بتنی و مشبک ماندگار (انواع قطعات اصلی سازه شامل: دیوار‌های larg panel، تک جداره و دوجداره عایق دار و ساده باربر، فیسینگ و نما و همچنین ماندگار فلزی مشبک دیواری)

۲. قطعات پیش دال و دال بتنی پیش ساخته (انواع قطعات اصلی سازه شامل: پیش دال، کوبیاکس، دال کامل و دال کف)

۳. قطعات پیش ساخته بتنی سفارشی (انواع قطعات شامل: انواع باکس، نیوجرسی بریر، منهول، سنگ دال و…)

۴. قطعات پیش ساخته دیوار محوطه (انواع قطعات یک رو، دو رو و نقش دار شامل: پنل دیواری، ستون و پی)

برخی از مشتریان شرکت آتی گستر پارس آرمه به عنوان تولید کننده و مجری سازه‌های بتنی پیش ساخته:

۱.سپاه محمد رسول تهران بزرگ

۲.دانشگاه بقیه الله

۳.شرکت تهویه تهران

۴.شرکت تهویه قشم

۵.شهرداری تهران

۶.راه آهن جمهوری اسلامی‌ایران

۷.شرکت دی

۸.کاوه بتن

با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی سپانه، شهرسازان، مسئولان اجرایی و برنامه ریزان، دیگر نگران فضای هسته مرکزی شهرها و بافت‌های فشرده نخواهند بود. هزینه‌های استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی کم و کیفیت آن زیاد است. با کمترین پیچیدگی، سریع و آسان نصب می‌شود. دوام آن زیاد است و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است. بتن پیش ساخته یک محصول کاملاً کاربردی است که دارای ظاهر زیبایی است و از آن در انواع اماکن همچون خانه‌های مسکونی، مزارع و شرکت‌ها به عنوان دیوار و نرده استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان