اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282617989

تنها تولیدکننده راه پله های جمع شدنی در ایران؛

برای ساخت منزل دلخواه با حرفه ای ها مشورت کنید

کد: 13961128282617989

https://goo.gl/BtzyQ7

، (اخبار رسمی): شرکت فنی مهندسی دراج صنعت صدرا از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه سیستم‌های اتوماتیک و کم جا در سطح استان‌های تهران و البرز آغاز کرد و هم اکنون محصولات آن در سراسرکشور عرضه می‌شود. تیم فنی این شرکت از خبرگان عرصه صنعت و تکنولوژی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی، فنی و صنعتی هستند.

برای ساخت منزل دلخواهتان با حرفه ای ها مشورت کنید
برای ساخت منزل دلخواه با حرفه ای ها مشورت کنید

برای ساختن آنچه به آن فکر می‌کنید با حرفه‌ای‌ها مشورت کنید. آدرس سایت: www.dorajsanat.com

شاید اگر در کوچه‌ها و خیابان‌ها قدم بزنید، توجه شما به ساختمان‌های سر به فلک کشیده‌ای که از رنگ‌ها و جنس‌های متفاوت است، جلب شود. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که طراحی این گونه ساختمان‌های با متراژ بسیار کم، چگونه است؟ 

پله‌های جمع شدنی نوعی از پله است که با استفاده از مکانیزم‌های مختلف مکانیکی و الکتریکی قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد. هر زمان که به آن نیاز است براحتی برای استفاده آماده می‌شود و در زمانی که به آن نیازی نیست یا به فضای اشغال شده توسط پله نیاز است، جمع شده و در سقف قرار می‌گیرد.

خواستگاه این ابتکار دسترسی به زیر شیروانی در منازل ویلایی است. درکشور ما جایگاه مناسبی در اماکن تجاری که معمولا با مشکل کمبود جا برای نصب پله برای دسترسی به بالکن یا طبقه بالا را دارند، پیدا کرده است.

همکاران ما جملگی از خبرگان عرصه صنعت و تکنولوژی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی‌،فنی و صنعتی هستند. این شرکت همکاری جدیدی بین هنر و صنعت معماری و الکترومکانیک برقرار می‌کند و زیبایی و آسودگی را مدنظر قرار می‌دهد.

پله‌های جمع شدنی و مخفی تولیدی دراج بصورت سفارشی و کاملا مطابق با نیاز اعلام شده از جانب مشتری ساخته می‌شود.

گروه فروش دراج با برگزاری جلسات مشاوره بهترین طرح را از لحاظ ابعادی و عملکردی به واحد طراحی اعلام می‌کند و بعد از آن کار ساخت دستگاه (اعم از پله جمع شو یا سیستم‌های دیگر) آغاز می‌شود. تیم فنی این شرکت از خبرگان عرصه صنعت و تکنولوژی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی‌،فنی و صنعتی هستند. دراج صنعت صدرا همکاری جدیدی بین هنر و صنعت معماری و الکترومکانیک برقرار می‌کند و زیبایی و آسودگی را مدنظر قرار می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

تبلیغات و بازاریابی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل