اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280638295

نقد و بررسی کیت کت 4 انگشتی

کد: 13961117280638295

https://goo.gl/3tcihu

، تهران , (اخبار رسمی): کیت کت 4 انگشتی، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت nestle که جای خود را در میان بچه‌ها و حتی بزرگتر‌ها باز کرده است و با نام تجاری kitkat وارد بازار شده است. امروز در مجله خبری شوکومای به بررسی این محصول دوست داشتنی می‌پردازیم.

نقد و بررسی کیت کت 4 انگشتی
کیت کت 4 انگشتی + شوکومای

کیت کت چهار انگشتی یک ویفر شکلاتی خوشمزه و دوست داشتنی است که می‌توان به عنوان یک میان وعده در کنار نوشیدنی‌های گرم مانند چای، قهوه، نسکافه و … از آن استفاده کرد

شاید امروزه کمتر کسی را سراغ داشته باشیم که اسم کیت کت را نشنیده باشد. کیت کت 4 انگشتی یک ویفر سه لایه با روکش شکلات با وزن 45 گرم در طعم‌های مختلف مانند شکلات تلخ، شکلات شیری و … است که محصول مورد بررسی ما با طعم شکلات شیری هست.

بسته بندی محصول

نستله برای این محصول یک روکش قرمز رنگ از جنس پلاستیک با کیفیت در نظر گرفته که نام معروف kitkat بزرگ روی آن چاپ شده و در پایین عکس یک ویفر شکلاتی نصف شده قرار گرفته که حس خوشمزه بودن محصول رو به آدم می‌دهد.

مطمئنا اگر قصد خرید یک شکلات از یک شکلات فروشی بزرگ را داشته باشید رنگ قرمز کیت کت توجه شما را جلب خواهد کرد. نستله برای راحتی استفاده دقت زیادی برای بسته بندی به خرج داده است، به خاطر جنس بسته‌بندی حتی کودکان که مشکل زیادی برای باز کردن خوراکی‌ها دارند، می‌توانند به راحتی محصول را باز کنند.

بعد از بازکردن محصول اولین چیزی که به چشم می‌خورد، ویفر‌های شکلاتی 4 تکه هست که کنار هم منتظر خورده شدن هستند. کاغذ محصول باعث شده که شکلات‌ها به بسته بندی نچسبند. چیزی که معمولا در بیشتر محصولات مشابه باعث دردسر می‌شود. نکته جالب دیگر کلمه‌های روی شکلات که روی دو تا از آن‌ها کلمه kitkat و روی دوتای دیگه هشتگ معروف my brake# (من را بشکن) که مخصوص kitkat انگشتی طراحی شده حک شده است.

طعم و مزه

هنگام باز کردن محصول بوی شکلات شیری به مشام می‌رسد که آدم را یاد دوران بچگی می‌اندازد ؛ وقتی اولین تکه از شکلات را داخل دهان‌تان می‌گذارید شیرینی به اندازه با صدای خرد شدن ویفر در دهان حس خوبی را به آدم می‌دهد، بعد از خوردن محصول کمی مزه تلخی طبیعی شکلات حس می‌‌کنید که باعث می‌شود تا شیرینی شکلات دل را نزند.

 

نکات مثبت

نکات منفی

شیرینی اندازه

آب شدن سریع شکلات

بسته بندی مناسب

 

طعم دوست داشتنی

 

 

کلام آخر

کیت کت چهار انگشتی یک ویفر شکلاتی خوشمزه و دوست داشتنی است که می‌توان به عنوان یک میان وعده در کنار نوشیدنی‌های گرم مانند چای، قهوه، نسکافه و … از آن استفاده کرد. اما به دلیل شیرینی و قند محصول استفاده زیاد آن مخصوصا برای افراد دیابتی و بیماران قلبی توصیه نمی‌شود. توصیه می‌شود محصول در جای خشک و خنک نگهداری شود.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده‌اید؛ لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی