اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280648295

نقد و بررسی شکلات بار بیسکوییتی آلبنی

کد: 13961117280648295

https://goo.gl/ahwKRJ

، تهران , (اخبار رسمی): شکلات بیسکوئیتی Albeni (آلبنی) محصولی از برند ترکیه‌ای ulker (آلکر) است که امروز برای نقد و بررسی آماده کرده‌ایم. شکلاتی که بنده به شخصه آن را خیلی می‌پسندم. Albeni نامی است که ما را یاد بیسکوئیت‌ها و شکلات‌های خوشمزه می‌اندازد.

نقد و بررسی شکلات بار بیسکوئیتی آلبنی
نقد و بررسی آلبنی + مجله خبری شوکومای

آلکر به خاطر ترکیبات داخلش شما را تا حدی سیر می‌کند و به عنوان یک خوراکی برای مدرسه و یا میان وعده‌ای برای سرکار عالی است و از ضعف کردن و خستگی جلوگیری می‌‌کند

به گزارش مجله خبری شوکومای؛  اگر تا حالا از محصولات Albeni استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم بیسکوئیت Albeni و شکلات بیسکوئیتی Albeni را حتما امتحان کنید.

این شکلات با مغز کارامل و روکش شکلاتی است که 52 گرم وزن داشته و ulker برخلاف برند‌های دیگر در این محصول به همراه کرم کارامل از بیسکوئیت هم استفاده نموده است که باعث گشته این محصول طعمی‌جالب و متفاوت از رقبا داشته باشد ، رقبایی مثل شکلات کرمدار Mars و یا شکلات کرمدار Snickers که هردو جزو شکلات‌های پر طرفدار هستند.

بسته بندی محصول

ulker در بسته‌بندی این محصول از یک روکش با رنگ ترکیبی زرد و قهوه‌ای استفاده کرده و این ترکیب را برای محصولات Albeni استفاده می‌‌کند که در این محصول این ترکیب بیشتر شبیه ترکیبات داخلی شکلات شده، قهوه‌ای رنگ روکش شکلات، زرد رنگ، کرم کارامل و رنگ زرد روشن که رنگ بیسکوئیت داخل شکلات شده است.

روی بسته بندی مانند همیشه کلمه Albeni به رنگ قرمز و بزرگ و در بالای آن برند ulker با همان رنگ و فونت ولی با اندازه کوچک چاپ شده است.

طعم و مزه

ulker برای این محصول سنگ تمام گذاشته است ؛ همه چیز به اندازه و کافی است. شیرینی شکلات کاملا اندازه، کارامل کاملا خوش طعم، با اندازه مناسب است و در آخر بیسکوئیت نرم و خوشمزه که کنار هم یک ترکیب فوق العاده را درست کرده‌اند.

 

نکات مثبت

نکات منفی

ترکیبات عالی و جدید

از نظر ما ندارد

طعم دوست داشتنی

 

همه چی به اندازه

 

 

کلام آخر

این شکلات به خاطر ترکیبات داخلش شما را تا حدی سیر می‌کند و به عنوان یک خوراکی برای مدرسه و یا میان وعده‌ای برای سرکار عالی است و از ضعف کردن و خستگی جلوگیری می‌‌کند.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده‌اید؛ لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی