اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280658295

نقد و بررسی شکلات سفید تابلرون

کد: 13961117280658295

https://goo.gl/V8eXvn

، تهران , (اخبار رسمی): تابلرون از دوکلمه تابلر که نام ابداع کننده آن است و ترون که در زبان ایتالیایی نوعی از شیرینی نوگات است، گرفته شده است. بر روی بسته‌بندی این شکلات شکل کوهی درج شده که مربوط به کوه مترهورن در رشته کوه‌های آلپ است و سمبل شهر برن محسوب می‌شود.

نقد و بررسی شکلات سفید تابلرون
نقد و بررسی شکلات سفید تابلرون

شکلات تابلرون یکی از معروف‌ترین شکلات‌ها است که طرفداران زیادی هم دارد؛ اما شکلات سفید یک طعم خاص دارد که افراد کمی این طعم را می‌پسندند که متاسفانه این طعم زیاد مطلوب من نبود

به گزارش مجله خبری شوکومای شکلات سفید تابلرون (Tobleron) شکلاتی خاص برای سلیقه های خاص است. این باور وجود دارد که شکل سه وجهی کوه مترهورن باعث الهام گرفتن تئودر تابلر برای ایجاد شکل سه وجهی تابلرون بوده است.

بسته بندی محصول

اولین چیزی که به چشم می‌خورد طراحی سه گوش یا مثلثی این محصول است که همان طور بالا اشاره کردم نشان دهنده‌ی کوه مترهورن است. بسته به رنگ سفید است که کلمه Tobleron بزرگ روی آن به رنگ قرمز روی آن چاپ شده است که عکس کوه مترهورن هم کنار آن قرار گرفته است. در بالای بسته بندی یک نوار خط چین برای باز کردن بسته قرار گرفته است. بعد از باز کردن محصول شکلات داخل یک زرورق قرار گرفته است. شکلات به صورت مثلثی طراحی شده که بیشتر شبیه رشته کوه است و حروف Tobleron روی آن حک شده است.

طعم و مزه

همان طور که می‌دانید شکلات سفید طرفداران خاص خودش را دارد و عامه پسند نیست. اولین مزه‌ای که آدم حس میکند مزه‌ای شبیه شیر که با شکر زیاد ترکیب شده است؛ کمی‌ بعد مزه مغز بادام خورد شده حس می‌شود؛ ولی شیرینی شکلات کمی‌ دل آدم را میزند؛ اما مزه کلی شکلات برای من دلپسند نبود.

نکات مثبت

نکات منفی

طراحی جالب و متفاوت

شیرینی زیاد

ترکیبات مقوی

مزه شیر زیاد

 

کلام آخر

شکلات تابلرون یکی از معروف‌ترین شکلات‌ها است که طرفداران زیادی هم دارد؛ اما شکلات سفید یک طعم خاص دارد که افراد کمی‌ این طعم را می‌پسندند که متاسفانه این طعم زیاد مطلوب من نبود.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده‌اید لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی