اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281128295

نقد و بررسی آدامس فایو 5

کد: 13961119281128295

https://goo.gl/ceDdqi

، تهران , (اخبار رسمی): اگر طرفدار آدامس باشید، حتما با آدامس فایو 5 (five) آشنایی دارید. برندی معروف در زمینه آدامس که طرفداران زیادی هم دارد. نام این آدامس رابطه مستقیمی با شعار این کمپانی دارد (Simulate your senses) به معنی «حواس خود را تحریک کن (اشاره به حواس پنج گانه انسان)» که به نظر من واقعا شعار بجا و درستی است.

نقد و بررسی آدامس فایو 5
نقد و بررسی آدامس فایو + مجله خبری شوکومای

به نظر من آدامس 5 باطعم نعنا یخی بهترین آدامسی بود که تا به حال خورده بودم مزه نعنا فوق العاده طبیعی بود.

امروز در مجله خبری شوکومای به نقد و بررسی آدامس 5 با طعم نعنا یخی (five gum peppermintcobalt) محصول کشور آلمان و با وزن 40 گرم و 15 عدد آدامس می‌پردازیم.

بسته بندی محصول

بسته‌بندی جعبه‌ای و جمع و جور به اندازه یک کارت بانکی که یک روکش نایلونی آن را پوشانده و با این اندازه به راحتی در جیب شما و یا کیف پول زنانه جا می‌شود.  از مزایای ظاهری، بسته‌بندی شیک و مناسب با طراحی جالب برای باز کردن جعبه رنگ بندی مناسب با توجه به طعم محصول و به کاربردن جنس خوب در بسته بندی است. داخل جعبه، آدامس‌‌ها به سه قسمت 5تایی به وسیله کاغذ جدا شدند که در مجموع 15 آدامس با کاغذ‌های آبی رنگ منتظر جویده شدن هستند.

طعم و مزه و بو

وقتی نایلون روی جعبه را باز می‌کنید، بوی باور نکردنی نعنا به مشام می‌رسد که من  تا به حال در هیچ آدامسی همچین بویی را به این وسعت تجربه نکرده بودم، بویی که بدون جویدن آدامس بینی آدم را خنک می‌کند. آدامس‌ها به صورت نواری به رنگ آبی روشن داخل بسته بندی کاغذی قرار دارند.

روی آدامس‌ها خط ‌هایی مثلثی برای تکه کردن آدامس قرار گرفته است. آدامس کاملا تازه است و بافت نرمی‌ دارد. طعم اولیه‌ی آدامس کمی‌ شیرین است که بلافاصله مزه نعنا بهش اضافه می‌شود. خنکی بی نظیری در د‌هان و بینی می‌پیچد که با نفس کشیدن بیشتر می‌شود. بافت آدامس اصلا دندان را اذیت نمی‌کند. طعم آدامس عوض نمی‌شود. طعم نعنا تا آخر باقی می‌ماند و برخلاف آدامس‌های بی کیفیت رنگش عوض نمی‌شود.

نکات مثبت

نکات منفی

جعبه شیک و جمع و جور

از نظر من ندارد

طعم فوق العاده و دوست داشتنی

 

خوشبو کننده د‌هان

 

کلام آخر

به نظر من آدامس 5 باطعم نعنا یخی بهترین آدامسی بود که تا به حال خورده بودم. مزه نعنا فوق العاده طبیعی بود.

اگر شما هم از این محصول استفاده کرده‌اید، لطفا نظر خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی