اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961123281798295

طرز تهیه میلک شیک نوتلا

کد: 13961123281798295

https://goo.gl/VPcVxd

، تهران , (اخبار رسمی): تهیه میلک شیک نوتلا بسیار ساده و راحت است. کافی است مواد آن را تهیه کنید و طبق دستور العمل زیر آن‌ها را مخلوط کنید. میلک شیک (milk shake: شیر زده شده) نوعی نوشیدنی سرد است که معمولا با شیر و بستنی و مزه‌های دیگر درست می‌شود.

طرز تهیه میلک شیک نوتلا
طرز تهیه میلک شیک نوتلا

از مجله خبری شوکومای، طرز تهیه میلک شیک نوتلا را بخوانید.

مواد لازم

بستنی وانیل

4 اسکوپ

خامه 

یک قاشق غذاخوری

کارامل

یک قاشق غذاخوری

شکلات نوتلا

یک قاشق غذاخوری

شیر

یک فنجان

طرز تهیه:

 

برای طرز تهیه میلک شیک نوتلا، این نوشیدنی خوش طعم  ابتدا باید شیر را درون یخچال بگذارید تا کمی خنک شود. در این مدت که شیر خنک می‌شود، بستنی را در ظرفی ریخته و کارامل را به آن اضافه کنید. پس از این که کارامل و بستنی را به آن اضافه کردید ، آن را به خوبی هم بزنید.

بعد از این که آن ها با هم هم زدید، چند دقیقه آن را درون یخچال بگذارید. سپس آن را در مخلوط کن ریخته و خامه و شیر را به آن اضافه کنید و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. حالا دوباره مواد را برای 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

پس آماده شدن آن، می‌توانید از نوتلا برای تزیین آن استفاده کنید. اکنون میلک شیک شما آماده است و می‌توانید آن را میل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شوکومای

فروشگاه اینترنتی شوکومای بزرگترین و جامع ترین وبسایت عرضه مستقیم انواع تنقلات خارجی اعم از قهوه ، شکلات ، آبنبات ، پاستیل ، اسمارتیز ، چیپس ،بیسکویت و … در کشور ایران می‌باشد. تنها با چند کلیک خوراکی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | علم و آموزش