مقاله علمی پژوهشی باروان در هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل برگزیده شد

باروان سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار بصورت زمینی را راه اندازی کرد

کد: 13961123281928370

https://goo.gl/xQHoJh

، اصفهان , (اخبار رسمی): مقاله علمی پژوهشی باروان با عنوان «سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار بصورت زمینی» در هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک برگزیده شد و در روز برگزاری کنفرانس توسط دکتر محمدرضا شمس، سرپرست واحد تحقیق و توسعه باروان ارائه خواهد شد.

باروان سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار بصورت زمینی را راه اندازی کرد
دکتر صابر فاضل مدیر عامل باروان سامانه هوشمند حمل بار

پس از ساعت‌ها کار کارشناسی در حوزه حمل و نقل و بررسی شیوه‌های رایج قیمت دهی حمل بار در کشور، متخصصین باروان با استفاده از شاخص‌های علمی موفق به ابداع سیستم آنلاین تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای کشور شدند

نتایج داوری مقالات هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از سوی هیات علمی‌کنفرانس اعلام شد. به گزارش هیات اجرایی کنفرانس، پس از اتمام فرآیند داوری مقالات، مقالات پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر ، مشخص و در سایت کنفرانس قرار گرفت. بنابراین گزارش، مقاله باروان با عنوان «سیستم تعیین خودکار نرخ حمل بار بصورت زمینی» برگزیده شده و به صورت سخنرانی در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه می‌شود.

دکتر صابر فاضل، مدیر عامل باروان ضمن اعلام این خبر گفت: هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در روزهای 29-30 بهمن 1396 با هدف رشد و توسعه صنعت حمل و نقل کشور و شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های علمی‌و پژوهشی موفق‌ در صنعت حمل و نقل برگزار شده و در پایان آن از برگزیدگان در زمینه‌های مختلف صنعت حمل و نقل تقدیر می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه باروان برای ارتقاء دانش در این حوزه اشاره و افزود: پس از ساعت‌ها کار کارشناسی در حوزه بررسی شیوه‌های رایج قیمت دهی حمل بار در کشور، متخصصین باروان موفق به ابداع سیستم آنلاین تعیین نرخ حمل بار جاده‌ای بر اساس شاخص‌های علمی‌ متناسب با بسترهای حمل و نقل کشور شدند که ثمره این زحمات شبانه روزی در قالب مقاله عملی پژوهشی در کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل ارائه و از سوی هیأت عملی کنفرانس در بخش برگزیده شد.

فاضل ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از علم روز، گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم. او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: هدف ما تحول در حوزه حمل و نقل کشور با استفاده از هوشمندسازی سیستم حمل و نقل و بهره گیری روز افزون از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات است.

شایان ذکر است هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک هر ساله در سطح بین المللی و با حضور پژوهشگران، متخصصان و فعالان داخلی و خارجی صنعت حمل و نقل، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه تبادل نظر، تولید علم و ارائه تازه ترین محصولات پژوهشی و مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و همچنین معرفی محصولات داخلی مرتبط با سیستم‌های هوشمند و اختراعات و نو آوری‌ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک شناخته می‌شود و نقش مهمی‌ در رشد و توسعه صنعت حمل و نقل کشور دارد.

این رویداد هرساله در گروه‌های مختلف، بهترین مقالات و دستاوردهای عملی پژوهشگران را با رای هیأت علمی‌ به عنوان برگزیده انتخاب و در روز برگزاری کنفرانس به برترین مقالات تندیس اهداء خواهد کرد.  آنها برندگان نهایی را معرفی کرده و به آنها تندیس برترین دست آوردهای مرتبط با ارتقای دانش و توسعه فن آوری‌های نوین این حوزه را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در میان متخصصان، اندیشمندان و فعالین صنعت حمل و نقل اهدا می‌کنند.

گفتنی است این کنفرانس از تاریخ 29 تا 30 بهمن 1396 با حضور ده‌ها نفر از متخصصان، پژوهشگران و فعالان داخلی و خارجی در عرصه صنعت حمل و نقل به میزبانی تهران در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ