اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980527396298370

بازدید آقای ابوترابی، نماینده مجلس از مجموعه دانش بنیان باروان

کد: 13980527396298370

http://bit.ly/2ZwQPtH

، اصفهان , (اخبار رسمی): آقای ابوترابی، نماینده مجلس از مجموعه دانش بنیان باروان بازدید کرد.

بازدید جناب آقای ابوترابی، نماینده مجلس از مجموعه دانش بنیان باروان
بازدید اقای ابوترابی از شرکت باروان

به گزارش باروان روز یکشنبه 20 مرداد ماه جناب آقای ابوالفضل ابوترابی نماینده محترم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، از روند پیشرفت پروژه سراسری بازارگاه باروان محصول دانش بنیان در حوزه حمل و نقل، مجری ساماندهی سالن‌های تخصصی مجازی سراسری و نوبت‌دهی الکترونیکی سالن‌های فیزیکی کشور و نماینده کانون کامیونداران در طرح تن بر کیلومتر بازدید کرد.

در این بازدید دکتر صابر فاضل مدیرعامل باروان از روند و جریان پیشرفت باروان در ارائه راهکارهای فناورانه برای حل مشکلات صنعت حمل و نقل جاده‌ای توضیحاتی ارائه کردند.

آقای ابوترابی ضمن تحسین و رضایتمندی از دستاوردها و فعالیت‌های این مجموعه دانش بنیان و جوان تصریح کرد: «این سامانه تحولی در صنعت حمل و نقل و هوشمند سازی سیستم حمل و نقل جاده‌ای است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار