اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382908370

نشست تخصصی مجموعه باروان و کانون کامیون‌داران استان

برگزاری هم اندیشی تخصصی بررسی تن کیلومتر و چالش‌های اجرای آن

کد: 13980415382908370

http://bit.ly/31MAWks

، اصفهان , (اخبار رسمی): نشست تخصصی به همت باروان (شرکت ایده آوران ارتباطات فهام ایرانیان) و مشارکت کانون کامیون‌داران با حضور نمایندگان کانون، انجمن‌های صنفی و تعاونی‌های کامیون‌داران استان اصفهان روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ در سالن اندیشه شهرستان نجف آباد برگزار شد.

برگزاری هم اندیشی تخصصی بررسی تن کیلومتر و چالشهای اجرای آن
برگزاری هم اندیشی تخصصی بررسی تن کیلومتر و چالش‌های اجرای آن

به گزارش باروان، این نشست تخصصی به همت مجموعه باروان و مشارکت کانون کامیون‌داران با حضور نمایندگان کانون، انجمن‌های صنفی و تعاونی‌های کامیون‌داران استان اصفهان روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ در سالن اندیشه شهرستان نجف آباد برگزار شد.

در این نشست فرهیختگان و پیشکسوتان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان و نیز نمایندگان باروان به ارائه نظرات و راهکارهای مختلف جهت بهبود وضعیت اجرای تن کیلومتر در کشور و تعامل در حوزه‌های مشترک پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ