حضور باروان در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی حمل و نقل هوشمند

کد: 13980809417708370

http://bit.ly/2C48j7r

، اصفهان , (اخبار رسمی): باروان، پنجره واحد هوشمند حمل و نقل کالا در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی لجستیک، پایانه‌ها و زنجیره تامین حمل و نقل هوشمند 9 الی 12 آبان ماه 1398 حضور پیدا خواهد کرد.

حضور باروان در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی حمل و نقل هوشمند
حضور باروان در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی حمل و نقل هوشمند

این نمایشگاه  با حمایت و مشاورت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر پا خواهد شد و حضور فعالان و دست اندرکاران حوزه لجستیک و حمل و نقل هوشمند در دو حالت عرضه محور و نیاز محور به گونه‌ای که شرکت‌ها و سازمان‌ها توانمندی‌ها و نیازهای خود را با هم ارائه کنند، نمایان خواهند شد.

این نمایشگاه در 5 بخش اصلی حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی، دریایی و حمل و نقل هوشمند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران و در سالن شماره 27 غرفه 10 برگزار خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه حمل و نقل هوشمند  به صورت گسترده تری فعالیت خواهد کرد که در آن موضوع نرم افزارها، سنسورینگ و پایانه‌ها مطرح است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار