اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961127282528329

موارد کاربردی هوشمندسازی در زندگی

کد: 13961127282528329

https://goo.gl/cRAZ87

، تهران , (اخبار رسمی): در رستوران یا کافی‌شاپ هوشمند، مشتری می‌تواند غذای مورد علاقه خود را از طریق تبلتی که بر روی میزش قرار دارد، سفارش دهد یا مدیر رستوران می‌تواند نورپردازی‌های متنوع  به همراه موسیقی  را برای مشتریان تدارک ببیند.

موارد هوشمند سازی:
موارد کاربردی هوشمندسازی در زندگی

مدرسه هوشمند:

با داشتن مدرسه هوشمند می‌توان محتوای آموزشی را به بهترین نحو ارائه داد، در این سیستم ارتباط معلم با دانش آموزان و شرایط محیط آموزشی  به شکل هوشمند  است که در این شرایط دانش آموزان می‌توانند در ایده آل‌ترین شرایط تحصیل کنند.

رستوران و کافی شاپ هوشمند:

در رستوران یا کافی شاپ هوشمند، مشتری می‌تواند غذای مورد علاقه خود را از طریق تبلتی که بر روی میزش قرار دارد سفارش دهد و علاوه بر آن مدیر رستوران می‌تواند نورپردازی‌های متنوع  به همراه موسیقی  را برای مشتریان به ارمغان آورد.

از دیگر مزایای استفاده از سیستم هوشمند رستوران و کافی شاپ تسریع در  ارائه خدمات به مشتری –  رضایتمندی بیشتر مشتریان – بهینه سازی مصرف انرژی

گلخانه هوشمند:

با استفاده از هوشمندسازی سیستم  گلخانه از  گلخانه‌ای  با  راندمان بالا و مصرف بسیار پایین بهره‌مند خواهید شد. قابلیت‌های سیستم‌های  گلخانه هوشمند به شرح زیر است:

  • کنترل سیستم آبیاری
  •  کنترل سیستم روشنایی و اطلاع از قطع برق
  •  کنترل سیستم گرمایش و سرمایش
  • دسترسی به سیستم ضد سرقت و اعلام تردد و دوربین‌های مدار بسته از راه دور
  • اطلاع از میزان منابع آب و سوخت
  • کنترل سیستم اطفاء حریق، نشت دود و گاز
  •  کنترل فاکتورهای اقلیمی‌ شامل: رطوبت، دما و …

واحد صنعتی  هوشمند:

دیگر نگران دما، رطوبت، روشنایی و تهویه  واحد صنعتی  خود نباشید، تمام موارد ذکر شده را می‌توانید با گوشی خود کنترل  کنید و بر تردد آنجا نظارت داشته باشید.

اماکن مذهبی هوشمند:

این سیستم قادر است هنگام مراسم مذهبی سیستم  صوتی  را فعال و به میزان دلخواه تنظیم و در اوقات شرعی به صورت هوشمند اذان پخش کند.

همچنینمی‌توانید سیستم روشنایی، سرمایش و گرمایش مکان مورد نظر خود را  از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر  و یا از طریق برنامه‌ای که از قبل به سیستم می‌دهیم کنترل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه هوشمند فرتاک

خانه هوشمند فرتاک طراح ، مشاور و مجری هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا (IoT) در ایران با داشتن کادری بسیار مجرب و چندین سال تجربه، مفتخر است با بهترین برند های موجود در این حیطه فعالیت می کند . با پیشرفت روز افزون فن آوری و همچنین تمایل به صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه بهترین راهکار و تکنولوژی را می توان بدون شک هوشمند سازی ساختمان ذکر کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]