اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340298329

مهارت‌های گوگل هوم

کد: 13971024340298329

https://goo.gl/rS3voJ

، تهران , (اخبار رسمی): برخی از ویژگی‌های ممتاز گوگل هوم در این مقاله بیان شده است. اما یکی از قابلیت‌های جالب گوگل هوم این است که به آسانی با گفتن جمله «OK, Google» یا «Hey,Google» می‌توان گفت‌وگوی خود را با گوگل هوم آغاز کرد. با خرید گوگل هوم می‌توان از مزایای ویژه آن بهره‌مند شد.

مهارت های گوگل هوم Google home
مهارت‌های گوگل هوم

گوگل هوم (Google home) نام دستیار صوتی هوشمند گوگل است که مجهز به هوش مصنوعی است. این امر اجازه می‌دهد تایمر، چراغ کنترل و ترموستات را تنظیم کرده، به تماشای ویدئوهای یوتیوب بپردازید

مهارت‌های گوگل هوم Google home

گوگل هوم (Google home ) نام دستیار صوتی هوشمند گوگل است که مجهز به هوش مصنوعی است. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تایمر، چراغ کنترل و ترموستات را تنظیم کنند، به تماشای ویدئوهای یوتیوب بپردازند و مشغول انواع بازی و سرگرمی‌ها شوند. همه این کارها را می‌توان با انجام فرامین صوتی به سادگی انجام داد.

در این مقاله سعی شده است برخی از ویژگی‌های ممتاز گوگل هوم جمع آوری شود تا آشنایی بیشتری با آن‌ها پیدا شود.قبل از گفتن هر چیز ذکر این نکته ضروری است که می‌توان به آسانی با گفتن جمله «OK, Google» یا «Hey,Google» گفت‌وگوی خود را با گوگل هوم آغاز کرد. با خرید گوگل هوم از مزایای ویژه آن می‌توان بهره مند شد.

۱- Time Machine

با استفاده از این مهارت گوگل هوم می‌توان سرفصل‌های مهم و رویدادهای مهم تاریخی که در طول سالیان متمادی در آن روز اتفاق افتاده است را مرور کرد. این یک قابلیت عالی برای آموزش فرزندان است تا قبل از رفتن به رختخواب از آن استفاده کند تا از موضوعی که قبلاً از آن آگاهی نداشته مطلع شوند.

۲- Memory Aid

این قابلیت شبیه قابلیت یادآوری‌های داخلی گوگل هوم است. تفاوت در این است که به جای اینکه گوگل هوم موضوعی را پس از گذشت مقدار معینی از زمان یادآوری کند به سادگی آنچه را که قبلاً به آن گفته شده است در صورت نیاز بازگو خواهد کرد. به عنوان مثال اگر نمی‌خواهید فراموش کنید که گذرنامه خود را کجا قرار می‌دهید کافی است بگویید سلام گوگل به من یادآوری کن که گذرنامه‌ام را در کشوی پایینی قرار داده‌ام. حال اگر فراموش کرده‌اید می توانید از او بخواهید: خب گوگل چه چیزی در مورد پاسپورت به تو گفتم؟

Find your lost stuff-3

اگر چیزی را گم کرده‌اید و فراموش کرده‌اید که به گوگل هوم مکان نگهداری آن را بگویید می‌توان از گوگل هوم برای این کار کمک گرفت. کافی است مثلاً با گفتن جمله «OK, Google, find my phone,» از گوگل هوم بخواهید تلفن همراه را پیدا کند. هم چنین می‌توان به گوگل هوم گفت به تلفن همراه من زنگ بزن.

همچنین اگر یک ردیاب به کیف پول، کوه پشتی یا کلیدهای خود وصل کرده باشید در این صورت می‌توان به گوگل هوم گفت: سلام گوگل از ردیاب برای پیدا کردن کلیدهای من استفاده کن. برای این کار فقط کافی است حساب کاربری گوگل هوم و ردیاب خود را به هم پیوند داد تا بتوان از این ویژگی گوگل هوم استفاده کرد.

Dress Right-4

گاهی اوقات خوب است از گوگل هوم بخواهیم وضعیت آب و هوایی را پیش بینی کند. گاهی اوقات خوب است از گوگل هوم پرسیده شود چه لباسی برای این شرایط آب و هوایی مناسب است؟ در واقع این قابلیت گوگل هوم کار خود را با پیش بینی وضعیت آب وهوایی آغاز می‌کند و پوشش مناسب را پیشنهاد می‌دهد. حتی می‌توان پوشش خود را براساس جنسیت درخواست داد.

۵- Headspace

تمرکز و آرامش دو موضوع مهم است که به راحتی در برنامه‌های پر مشغله فراموش می‌شوند. می‌‌توانید از گوگل هوم برای کمک به مدیتیشن در هنگام صبح قبل از رفتن به سر کار یا بعد از برگشتن از سرکار استفاده کرد. فقط کافی است بگویید خب گوگل از هد اسپیس بخواه در خوابیدن به من کمک کند. یا بگویید گوگل به هد اسپیس بگو من برای مدیتیشن آماده‌ام.

Repeating timers-6

عملکرد تایمر داخلی گوگل هوم برای بسیاری از نیازهای کابران کافی است. با این حال برای کار یا مطالعه و تکنیک‌های Pomodoro می‌توان از Timer Repeating استفاده کرد. برای این کار فقط کافی است بگویید : خب گوگل با تایمر ریپیتینگ گفتگو کن. سپس آن را به تعداد تکرارهایی که می‌خواهید بگویید و مدت زمان هریک و مکث بین آنها تنظیم کنید.

Cool Events-7

اگر می‌خواهید تمام رویدادهایی را که در اطراف شما رخ می‌دهد پیدا کنید از این قابلیت گوگل هوم می‌توانید استفاده کنید. کافی است مکان خود را تنظیم کنید.

Tell Me Something Good-8

در جهانی که به سرعت اخبار بد، احساسات بدی را منتقل می‌کنند این قابلیت بسیار ضروری است. کافی است بگویید گوگل یک چیز خوب به من بگو.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه هوشمند فرتاک

خانه هوشمند فرتاک طراح ، مشاور و مجری هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا (IoT) در ایران با داشتن کادری بسیار مجرب و چندین سال تجربه، مفتخر است با بهترین برند های موجود در این حیطه فعالیت می کند . با پیشرفت روز افزون فن آوری و همچنین تمایل به صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه بهترین راهکار و تکنولوژی را می توان بدون شک هوشمند سازی ساختمان ذکر کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]