اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340318329

برخی از ویژگی‌های خانه هوشمند

کد: 13971024340318329

https://goo.gl/C9e9mD

، تهران , (اخبار رسمی): در گذشته اپلیکیشن‌های خانه هوشمند و وسایل لمسی برای مدیریت خانه هوشمند مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اکنون کنترل خانه‌های هوشمند با استفاده از دستورات صوتی امکان‌پذیر شده است.

برخی از ویژگی های  خانه هوشمند
برخی از ویژگی‌های خانه هوشمند

کنترل با استفاده از دستورات صوتی

حقیقت آن است که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و سازندگان وسائل هوشمند سعی می‌کنند به روز شوند و امکانات بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهند. دستیارهای صوتی هوشمند محصولات جدیدی هستند که توسط سازندگانی چون Amazon ،Google ،Apple و … روانه بازار شده‌اند و با استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی مردم مواجه شده‌اند.

سناریو نویسی

به منظوره ساده‌سازی مدیریت شرایط پیچیده، سیستم خانه هوشمند شامل مدل‌های وضعیت می‌شوند که در این حالت، با سناریویی که فرد می‌نویسد چندین دستگاه به طور همزمان وارد عمل می‌شوند و پاسخگوی تمام نیازهای او در آن لحظه خواهند بود.

به عنوان مثال اگر باران شروع شود سیستم به طور خودکار سایبان را باز می‌کند یا با فشار یک دکمه روشنایی فضا تغییر می‌کند و پرده‌ها پایین می‌آیند و تلویزیون شروع به کار می‌کند. یا همزمان با ورود به خانه هوشمند، تمام چراغ‌ها روشن می‌شوند، یک موسیقی آرام بخش پخش می‌شود و قهوه ساز شروع به کار می‌کند.

پیشگیری ازسرقت

با دسترسی از راه دور حتی وقتی که در تعطیلات هستید می‌توان بر خانه خود نظارت داشت و از سرقت خانه هوشمند جلوگیری کرد. جدیدترین نسل از برنامه‌های کاربردی هوشمند پا را فراتر گذاشته‌اند. مثلاْ هنگامی که محیط اطراف خانه تاریک می‌شود سیستم خانه هوشمند، لامپ‌ها را خاموش و روشن می‌کند، کرکره‌ها را بالا و پایین می‌کند یا صداهایی مانند پارس سگ را از بلندگو خارج می‌کند تا هیچ دزدی حتی جرائت رفتن به خانه را نداشته باشد.

نظارت بر سلامت از راه دور

بیشتر افراد مسن تمایل دارند تا جایی که ممکن است مستقل باشند. تکنولوژی خانه هوشمند این امکان را برای سالمندان و دیگر اعضای خانواده فراهم کرده است. مثلاْ سنسورهای حرکت یا سنسورهای درب و پنجره مانند پرستاری حرکات سالمندان را زیر نظر خواهند داشت. در صورتی که عبور و مرور سالمند طی زمانی مشخص کاهش پیدا کند پرستار باید به سرعت واکنش نشان دهند.

افزایش راحتی

سیستم خانه هوشمند به کاربران این اجازه را می‌دهد به راحتی دمای خانه خود را به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود تنظیم کنند مثلاْ وقتی که در حال رانندگی به سمت دفتر کار خود هستند یا مثلاْ می‌توان با لمس یک انگشت تهویه مطبوع خود را کنترل کرد.

ذخیره انرژی

خانه هوشمند این امکان را فراهم می‌کند تا با مدیریت دستگاه‌های خانگی که استفاده نمی‌شوند مصرف انرژی کاهش یابد. علاوه بر این اپلیکیشن خانه هوشمند نکاتی را برای چگونگی کارکرد بیشتر انرژی ارائه می‌دهند. این اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهند سناریوهایی برای تنظیم برنامه‌های شخصی تنظیم کرد در این صورت در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی می‌شود.

علاقه‌مندان برای آشنایی با مهارت های گوگل هوم Google home می‌توانند با خانه هوشمند فرتاک تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه هوشمند فرتاک

خانه هوشمند فرتاک طراح ، مشاور و مجری هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا (IoT) در ایران با داشتن کادری بسیار مجرب و چندین سال تجربه، مفتخر است با بهترین برند های موجود در این حیطه فعالیت می کند . با پیشرفت روز افزون فن آوری و همچنین تمایل به صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه بهترین راهکار و تکنولوژی را می توان بدون شک هوشمند سازی ساختمان ذکر کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]